Menu Skip to content

Misija

KOMUNIKACIJA, INFORMACIJA I ZABAVA – UVIJEK I SVUDA

Vizija

HT– LIDER KOJI POKREĆE ONLINE DRUŠTVO I DIGITALNO GOSPODARSTVO U HRVATSKOJ I REGIJI

Vodeća načela

  • Pokreće nas oduševljenje korisnika i jednostavnost usluga
  • Poštovanje i integritet osnova su našeg ponašanja
  • Tim smo uvijek – i kada smo zajedno i kada smo odvojeni
  • Najbolje mjesto za visoka postignuća i osobni razvoj
  • Ja sam T – na mene računajte

Načelima su izražene smjernice kojima se trebamo rukovoditi u našem svakodnevnom radu, smjernice koje promiču etično ponašanje, međusobno poštivanje, timski rad, postizanje što boljih rezultata na što jednostavniji način, otvoreno izražavanje mišljenja, preuzimanje odgovornosti, stvaranje okruženja u kojem se potiču, prepoznaju i cijene iznimni rezultati.

Njegujući zajedničke standarde ponašanja, podjednako prema našim korisnicima i prema suradnicima, stvaramo radnu atmosferu u kojoj je zadovoljstvo raditi, te pridonositi ukupnom poslovnom uspjehu kompanije. Odgovornost za promicanje vrijednosti je na svima nama – od najvišeg menadžmenta do svih zaposlenika. Jer, organizacijske vrijednosti žive su u onoj mjeri u kojoj ih živimo svi mi zaposleni u kompaniji. Prihvaćajući načela, ne kao niz pravila koja nam nešto propisuju već kao vrijednosti koje nas motiviraju, inspiriraju i ispunjavaju pozitivnom energijom, možemo postići vrhunske rezultate, svatko u svojem poslu, u našim timovima i ukupno kao kompanija.

Kodeks ponašanja

Imidž kompanije i vrijednost njene robne marke ne ovise samo o kvaliteti proizvoda i usluga, već i o ponašanju zaposlenika prema korisnicima s jasnim standardima poslovnog ponašanja zasnovanih na visokim etičkim načelima.

Uvođenjem Kodeksa ponašanja (Code of Conduct) HT postavlja jasne standarde svog poslovnog ponašanja koje se, uz dobre gospodarske rezultate, zasniva na visokim etičkim načelima.

Kodeks ponašanja u HT-u usvojila je Uprava 9. svibnja 2006. prihvativši inicijativu da se kodeks implementira kod svih članica Deutsche Telekom Grupe.

Kodeks sadrži općenite formulacije koje imaju dugoročnu valjanost, a istodobno je “živi dokument“ koji tvori most između vrijednosti i politike Grupe uz maksimalnu transparentnost.

Zbog promjena u poslovnom okruženju Hrvatskog Telekoma i svih ostalih društava unutar Deutsche Telekom Grupe, pojavila se potreba za revizijom Kodeksa ponašanja (studeni 2017. godine). Kodeks ponašanja predstavlja smjernicu kako se ponašati na pravno prihvatljiv način, uz visoku razinu integriteta u svakodnevnom radu.

Potreba za revizijom Kodeksa ponašanja, posljedica je zakonskih promjena, nužnog preoblikovanja i izmjene zastarjelih referenci. Sadržaj je tijekom revizije pojednostavljen i sažet, a duplicirane informacije i ponavljanja uklonjeni.

Namjera je Kodeksa ponašanja da svim radnicima, rukovoditeljima, povezanim osobama te dobavljačima i partnerima na jednostavan i transparentan način da okvir za ponašanje u poslovanju, podijeli svoju poslovnu etiku te društvena i ekološka opredjeljenja  te da im pruži jasne upute o postupanju u svim situacijama koje se mogu očekivati u poslovnom životu.

Nova verzija Kodeksa ponašanja se usredotočuje na pravila ponašanja (s naglaskom na zakonito ponašanje te djelovanje s integritetom). Kodeks ponašanja je glavni čimbenik uspjeha Deutsche Telekom Grupe, a njegova osnovna načela su univerzalno primjenjiva diljem Grupe.

Dojavite nam sve nepravilnosti

Svaki zaposlenik, poslovni partner, korisnik ili dioničar, može prijaviti kršenje Kodeksa ponašanja kao i druge nepravilnosti u poslovanju, primjerice prijevare ili nezakonitosti u poslovanju. HT jamči punu povjerljivost postupka, a moguće su i anonimne dojave.

Ukoliko raspolažete informacijama o nezakonitim ili neetičkim postupanjima HT-a ili nekog od njegovih partnera, dojavu o tome možete podnijeti kroz naš kanal za dojave. Dojave su strogo povjerljive.

Poštom Hrvatski Telekom d.d. (Odsjek za usklađenost poslovanja)
Etička linija
Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Telefonom 0800 9823 (radnim danom od 9 do 15 sati)
Faxom +385 7 5802 472
E-mailom eticka.linija@t.ht.hr
compliance@t.ht.hr
Preuzmite Kodeks ponašanja

SAD! — Sustav Anonimnih Dojava

SAD! sustavom možete prijaviti bilo koju vrstu nepravilnosti i kršenja zakonskih propisa. Sustav u potpunosti štiti vašu anonimnost i funkcionira kao virtualni poštanski sandučić, te omogućava anonimni dijalog između vas i osoba koje obrađuju dojavu. Saznajte više

BKMS — Business Keeper Monitoring System

Business Keeper Monitoring System u funkcionalnom je smislu potpuno istovjetan SAD! sustavu. Dojave podnesene putem BKMS obrađuju djelatnici Deutsche Telekom Grupe u Bonnu, dok dojave podnesene putem SAD! sustava obrađuju djelatnici Hrvatskog Telekoma. Saznajte više

Compliance za partnere HT Grupe
(Compliance, Anti-corruption, Antitrust law and Corporate Responsibility)
HT Grupa, kao dio DT Grupe, pridaje posebnu važnost usklađenosti poslovanja, odnosno vrednovanju i postupanju svih u njihovom svakodnevnom radu u skladu sa zakonima i internim propisima. Zakonito i etično ponašanje temeljna je osnova za postizanje povjerenja kupaca i poslovnih partnera u našu kompaniju. Poznajući postojeće rizike, možemo izbjeći moguće rizike i za Vas i za nas same. Zato vas pozivamo da sudjelujete u našim edukacijama jer to je prilika da naučite više o usklađenosti poslovanja i suzbijanju korupcije te kako naučeno primijeniti u svojem svakodnevnom radu.
Saznajte više

Slažem se

t.ht.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće (eng. 'cookies') koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društevnim mrežama i prikaz(ciljanih) reklamnih sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici pristajete na to da koristimo kolačiće. Politika zaštite privatnosti korisnika HT-a.