Hrvatski Telekom d.d.

Vizija

OSTVARITI ODRŽIV I PROFITABILAN RAST KOMPANIJE POVEZUJUĆI SVE U HRVATSKOJ S PRILIKAMA KOJE PRUŽA DIGITALIZACIJA I OMOGUĆITI LJUDIMA DA SVOJ ŽIVOT UČINE BOLJIM.

VRIJEDNOSTI

  • Usmjerenost na korisnike
  • Povjerenje
  • Suradnja
  • Osnaživanje delegiranja ovlasti i odgovornosti
  • Inovativnost
  • Pripadnost timu
  • Komunikacija s empatijom prema drugima

Vodeća načela

  • Oduševi naše korisnike
  • Odradi posao
  • Postupaj s poštovanjem i integritetom
  • Budi uvijek član tima - i kad smo zajedno i kad smo odvojeni
  • Ja sam T – na mene računajte
  • Ostani znatiželjan & razvijaj se

Načelima su izražene smjernice kojima se trebamo rukovoditi u našem svakodnevnom radu, smjernice koje promiču etično ponašanje, međusobno poštivanje, timski rad, postizanje što boljih rezultata na što jednostavniji način, otvoreno izražavanje mišljenja, preuzimanje odgovornosti, stvaranje okruženja u kojem se potiču, prepoznaju i cijene iznimni rezultati.

Njegujući zajedničke standarde ponašanja, podjednako prema našim korisnicima i prema suradnicima, stvaramo radnu atmosferu u kojoj je zadovoljstvo raditi, te pridonositi ukupnom poslovnom uspjehu kompanije. Odgovornost za promicanje vrijednosti je na svima nama – od najvišeg menadžmenta do svih zaposlenika. Jer, organizacijske vrijednosti žive su u onoj mjeri u kojoj ih živimo svi mi zaposleni u kompaniji. Prihvaćajući načela, ne kao niz pravila koja nam nešto propisuju već kao vrijednosti koje nas motiviraju, inspiriraju i ispunjavaju pozitivnom energijom, možemo postići vrhunske rezultate, svatko u svojem poslu, u našim timovima i ukupno kao kompanija.

Kodeks ponašanja

Imidž kompanije i vrijednost njene robne marke ne ovise samo o kvaliteti proizvoda i usluga, već i o ponašanju zaposlenika prema korisnicima s jasnim standardima poslovnog ponašanja zasnovanih na visokim etičkim načelima.

Uvođenjem Kodeksa ponašanja (Code of Conduct) HT postavlja jasne standarde svog poslovnog ponašanja koje se, uz dobre gospodarske rezultate, zasniva na visokim etičkim načelima.

Kodeks ponašanja u HT-u usvojila je Uprava 9. svibnja 2006. prihvativši inicijativu da se kodeks implementira kod svih članica Deutsche Telekom Grupe.

Kodeks sadrži općenite formulacije koje imaju dugoročnu valjanost, a istodobno je “živi dokument“ koji tvori most između vrijednosti i politike Grupe uz maksimalnu transparentnost.

Zbog promjena u poslovnom okruženju Hrvatskog Telekoma i svih ostalih društava unutar Deutsche Telekom Grupe, pojavila se potreba za revizijom Kodeksa ponašanja (studeni 2017. godine). Kodeks ponašanja predstavlja smjernicu kako se ponašati na pravno prihvatljiv način, uz visoku razinu integriteta u svakodnevnom radu.

Potreba za revizijom Kodeksa ponašanja, posljedica je zakonskih promjena, nužnog preoblikovanja i izmjene zastarjelih referenci. Sadržaj je tijekom revizije pojednostavljen i sažet, a duplicirane informacije i ponavljanja uklonjeni.

Namjera je Kodeksa ponašanja da svim radnicima, rukovoditeljima, povezanim osobama te dobavljačima i partnerima na jednostavan i transparentan način da okvir za ponašanje u poslovanju, podijeli svoju poslovnu etiku te društvena i ekološka opredjeljenja  te da im pruži jasne upute o postupanju u svim situacijama koje se mogu očekivati u poslovnom životu.

Nova verzija Kodeksa ponašanja se usredotočuje na pravila ponašanja (s naglaskom na zakonito ponašanje te djelovanje s integritetom). Kodeks ponašanja je glavni čimbenik uspjeha Deutsche Telekom Grupe, a njegova osnovna načela su univerzalno primjenjiva diljem Grupe.

Dojavite nam sve nepravilnosti

Svaki zaposlenik, poslovni partner, korisnik ili dioničar, može prijaviti kršenje Kodeksa ponašanja kao i druge nepravilnosti u poslovanju, primjerice prijevare ili nezakonitosti u poslovanju. HT jamči punu povjerljivost postupka, a moguće su i anonimne dojave.

Ukoliko raspolažete informacijama o nezakonitim ili neetičkim postupanjima HT-a ili nekog od njegovih partnera, dojavu o tome možete podnijeti kroz naš kanal za dojave. Dojave su strogo povjerljive.

Poštom Hrvatski Telekom d.d. (Odsjek za usklađenost poslovanja)
Etička linija
Radnička cesta 21
10000 Zagreb
Telefonom 0800 9823 (radnim danom od 9 do 15 sati)
Faxom +385 7 5802 472
E-mailom eticka.linija@t.ht.hr

Za prijavu nepravilnosti temeljem Zakona o zaštiti nepravilnosti obratite se na mail adresu: povjerljiva.osoba@t.ht.hr.
Povjerljiva osoba: Darko Šutić, +385 99 3366 013

Preuzmite Kodeks ponašanja

SAD! — Sustav Anonimnih Dojava

SAD! sustavom možete prijaviti bilo koju vrstu nepravilnosti i kršenja zakonskih propisa. Sustav u potpunosti štiti vašu anonimnost i funkcionira kao virtualni poštanski sandučić, te omogućava anonimni dijalog između vas i osoba koje obrađuju dojavu. Saznajte više

BKMS — Business Keeper Monitoring System

Business Keeper Monitoring System u funkcionalnom je smislu potpuno istovjetan SAD! sustavu. Dojave podnesene putem BKMS obrađuju djelatnici Deutsche Telekom Grupe u Bonnu, dok dojave podnesene putem SAD! sustava obrađuju djelatnici Hrvatskog Telekoma. Saznajte više

Compliance za partnere/dobavljače HT Grupe

HT Grupa, kao dio DT Grupe, pridaje posebnu važnost usklađenosti poslovanja, odnosno vrednovanju i postupanju svih u njihovom svakodnevnom radu u skladu sa zakonima i internim propisima. Zakonito i etično ponašanje temeljna je osnova za postizanje povjerenja kupaca i poslovnih partnera u našu kompaniju. Kako bismo bili sigurni da svi dobavljači HT Grupe u globalnim opskrbnim lancima poštuju ljudska prava, vode brigu o uvjetima rada zaposlenika, zdravlju i sigurnosti te o pitanjima okoliša, HT Grupa očekuje od svojih dobavljača prihvaćanje Kodeksa ponašanja dobavljača HT Grupe, čije odredbe možete naći niže.
Poznajući postojeće rizike, možemo izbjeći moguće rizike i za Vas i za nas same. Zato vas pozivamo da sudjelujete u našim edukacijama jer to je prilika da naučite više o usklađenosti poslovanja i suzbijanju korupcije te kako naučeno primijeniti u svojem svakodnevnom radu.

Kodeks ponašanja dobavljača HT Grupe
HT Group Supplier Code od Conduct


Edukacija na hrvatskom jeziku
Edukacija na engleskom jeziku

Digitalna etika
HT Grupa je odlučila poštovati digitalnu etiku prilikom razvoja umjetne inteligencije (AI) i pridržava se brojnih pravila o tome kako ostvariti interakciju s digitalnim tehnologijama. Vjerujemo u ogroman potencijal AI i uvjereni smo da se taj potencijal može postići samo ako se AI razvija i primjenjuje u skladu sa zakonima, vrijednostima i etičkim smjernicama. Pozivamo vas da sudjelujete u našoj edukaciji o digitalnoj etici, upoznate se s našim smjernicama digitalne etike o AI kao i načinom na koji HT Grupa želi doprinijeti digitalnoj odgovornosti i sudjelovati u daljnjem razvoju AI. O uvođenje novog rizika u procjenu rizika usklađenosti saznajte ovdje.
Saznajte više

Ova web stranica koristi kolačiće i slične tehnologije kako bi osigurala da vam pružimo najbolju moguću uslugu. Klikom na "Prihvaćam" pristajete na obradu vaših podataka, kao i na njihov prijenos trećim pružateljima usluga. Podaci će se koristiti za analize, ponovno ciljanje i pružanje personaliziranog sadržaja na web mjestima od strane trećih pružatelja usluga. Za više informacija pogledajte postavke.

Prihvaćam Pristajem na obvezne kolačiće