Hrvatski Telekom d.d.

Sponzorstva i donacije

Kako bi promovirao svoje brandove i stvorio pozitivan imidž s izravnim utjecajem na povećanje prodaje proizvoda i usluga, HT je uložio sredstva u brojne sponzorske projekte, konferencije i suradnju s međunarodnim institucijama.

Kao jedna od najvećih i najsnažnijih kompanija u Hrvatskoj, Hrvatski Telekom svojim sponzorstvima pokazuje odgovornost prema razvoju hrvatskog društva, i to posebice sponzorskim aktivnostima u području kulture i sporta. Ulaganje u ta dva područja pomaže razvoju hrvatskog društva, no spomenuta područja predstavljaju možda i najsnažnije promotivne alate u Hrvatskoj koji zaslužuju svu moguću pažnju i brigu.

Zajednički je nazivnik donacijskih projekata u kojima HT sudjeluje usmjerenost prema humanitarnim sadržajima, obrazovanju te projektima kojima je moderna tehnologija temeljna sastavnica. Većina je projekata dugoročna, čime se osigurava njihova veća djelotvornost, a u mnogima sudjeluju i sami djelatnici HT-a izravno uključujući se u pomoć zajednici.

Humanitarni telefon

Hrvatski Telekom ima dugogodišnju tradiciju dodjele brojeva 060 za korištenje u sakupljanju sredstava za provedbu humanitarnih akcija.

Generacija NOW: Hrvatski Telekom ulaže novih 700.000 kuna u STEM edukaciju mladih

Na donacijski natječaj koji Hrvatski Telekom organizira u suradnji dugogodišnjim partnerom, Institutom za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) i traje od 30. rujna do 12. listopada, mnogu se putem online obrasca prijaviti sve obrazovne ustanove i neprofitne institucije koje promiču bavljenje STEM područjem.

HT muzej

Zbog posljedica potresa u Zagrebu 22.03.2020. godine izložbeni prostor HT muzeja je zatvoren za javnost.
Za sve informacije dostupni smo na adresi htmuzej@t.ht.hr.

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA