Pronađite sve HT usluge
Posjetite www.hrvatskitelekom.hr

Izdvojeno

Poslovni rezultati za šest mjeseci do 30. lipnja 2015.

Poslovni rezultati za šest mjeseci do 30. lipnja 2015.

30. 7. 2015. Prvu polovinu godine u Hrvatskom Telekomu obilježila je stabilizacija svih ključnih financijskih pokazatelja, čime su preokrenuti trendovi iz ranijih godina.

Hrvatski Telekom otvara nove punionice za električna vozila u Splitsko-dalmatinskoj županiji

Hrvatski Telekom otvara nove punionice za električna vozila u Splitsko-dalmatinskoj županiji

24. 7. 2015. U Splitsko-dalmatinskoj županiji otvara se pet punionica, a prva je svečano otvorena u Zračnoj luci Split

Hrvatski Telekom optimizira svoj portfelj nekretnina

Hrvatski Telekom optimizira svoj portfelj nekretnina

10. 7. 2015. U ponudi su brojne nekretnine Hrvatskog Telekoma (poslovni prostori, građevinska zemljišta, stanovi, apartmani ...) smještene diljem Hrvatske.

Vijesti

Društvena odgovornost

Ugled kompanije ne ovisi isključivo o kvaliteti proizvoda i usluga, već i o odnosima kompanije prema korisnicima, dobavljačima i investitorima, zaposlenicima, okolišu i široj društvenoj zajednici.

Zaštita djece

Upoznajte se s izazovima koji očekuju vaše mališane na Internetu i naučite kako ćete ih najbolje zaštititi.

Saznajte više

Zaštita okoliša

Briga o okolišu je tradicionalno vidljiva u raznim vidovima aktivnosti Hrvatskog Telekoma, od zbrinjavanja starih uređaja.

Saznajte više

Zaštita privatnosti

Hrvatski Telekom u svojem poslovanju primjenjuje visoke standarde sigurnosti i zaštite osobnih podataka korisnika.

Saznajte više

Doprinos zajednici

Njegujemo dobre odnose s korisnicima, suradnicima, zaposlenicima i društvom kao cjelinom.

Saznajte više

Aktualno na T-blogu i BizITu

Navike novih generacija turista i kako im udovoljiti

(BizIT)
23. 7. 2015. Turistima više ne možemo nuditi samo krevet, sunce i more. Oni zahtijevaju neke nove usluge kako bi im boravak bio ugodniji.

Postaju li telekomi banke?

(T-blog)
10. 7. 2015. Neki telekomi su kupili banke, a neke banke telekome. Cilj je isti – pružiti dodanu vrijednost svojim korisnicima i time ih učiniti vjernijim te im ponuditi „Best Value for Money“.

Alati za lakše vođenje profila na društvenim mrežama

(BizIT)
3. 7. 2015. Što ako morate postaviti objavu na društvenim mrežama, a znate da nećete biti dostupni? Namjestite željene objave unaprijed!



Saznajte sve o uslugama Hrvatskog Telekoma

Sve informacije o pojedinim uslugama možete pronaći na webshopu, stranicama korisničke podrške i Moj Telekom korisničkim stranicama.