Pokušavate se spojiti na mobilni Internet sa pogrešnim postavkama na Vašem mobilnom telefonu.

Pregled ovih stranica se ne naplaćuje!

Kako biste zaprimili odgovarajuće internetske postavke za vaš uređaj, dovoljno je poslati poruku I na broj 13598 te ćete uskoro zaprimiti instalacijsku poruku.
Po zaprimanju konfiguracijske poruke potrebno je odabrati opciju Spremi ili Instaliraj.

U većini slučajeva pritom je potrebno unijeti instalacijski kod koji glasi 1234. Ukoliko nakon toga uređaj ponudi mogućnost postavljanja zaprimljenih postavki za početne, odaberite tu opciju te nakon instalacije ugasite i upalite svoj uređaj. Nakon što se uređaj upali možete se spojiti na Internet.

Upute za ručno podešavanje postavki za spajanje na Internet:


Upute kako podesiti internetske postavke na uređaju s iOS operativnim sustavom

Ukoliko imate poteškoće sa spajanjem na Internet putem iPhonea, potrebno je provjeriti jesu li Mobilni podaci uključeni:

  • Na početnom zaslonu pronađite i odaberite ikonu Postavke (Settings)
  • U sljedećem izborniku pronađite i odaberite ikonu Mobilni podaci (Mobile data)
  • U izborniku Mobilni podaci podesite klizač desno od opcije Mobilni podaci (Cellular data) kako bi klizač pozelenio.

Ukoliko i dalje imate poteškoće sa spajanjem na Internet putem iPhonea, potrebno je provjeriti postavke za spajanje:

  • Na početnom zaslonu pronađite i odaberite ikonu Postavke (Settings)
  • U sljedećem izborniku pronađite i odaberite ikonu Mobilni podaci (Mobile data) pa Opcije pod. Plana
  • U sljedećem izborniku odaberite Mobilna podatkovna mreža
  • U opcijama Mobilni podaci i Osobni Hotspot u polje APN upišite internet.ht.hr kao na slici:

BITNO: Ukoliko su Mobilni podaci uključeni te ispravno uneseni APN-ovi potrebno je provjeriti je li iPhone ulogiran mobilnim podacima u HT mrežu. Ukoliko na zaslonu desno od oznake za mrežu postoji ikonica E, 3G ili 4G, kao na slici ispod, iPhone je ulogiran u mrežu, no ukoliko ikonice nema iPhone nije ulogiran mobilnim podacima.

U tom slučaju potrebno je napraviti Reset mrežnih postavki:

  • Na početnom zaslonu pronađite i odaberite ikonu Postavke (Settings)
  • U sljedećem izborniku pronađite i odaberite ikonu Općenito (General) te se zatim spustite do samog kraja izbornika i dodirnite opciju Resetiranje (Reset)
  • U izborniku Resetiraj dodirnite opciju Resetiraj mrežne postavke (Reset Network Settings). Ukoliko koristite šifru na vašem iPhone uređaju, upišite ju kada vas uređaj zatraži.
  • U donjem dijelu ekrana će se pojaviti crveno polje za potvrdu pa dodirnite opciju Resetiraj mrežne postavke (Reset Network Settings)

Cijeli postupak resetiranja mrežnih postavki je vidljiv na slikama ispod.

BITNO:

  • Prilikom Reseta mrežnih postavki te ponovnog pokretanja uređaja potrebno je unijeti PIN ukoliko je isti aktiviran na SIM kartici.
  • Resetiranjem mrežnih postavki ne gubimo personalizirane podatke iz iPhonea kao što su glazba, slike i slično, ali se brišu podaci o zapamćenim Wi-Fi mrežama.

Ukoliko ni to ne pomogne, moguće je da postoje privremene poteškoće sa mrežom na području na kojem se nalazite te je potrebno kontaktirati Korisničku podršku radi detaljnijih informacija.



© Hrvatski Telekom d.d. | Pravne napomene