Menu Skip to content

Ukupan broj korisnika prema uslugama


  • 1.121.000 Fiksna mreža
  • 2.241.000 Pokretna mreža
  • 697.000 Broadband internet
  • 387.000 Televizija

HT Grupa vodeći je davatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj koji pruža usluge nepokretne i pokretne telefonije, veleprodajne, internetske i podatkovne usluge.

Osnovne djelatnosti Hrvatskog Telekoma d.d. i o njemu ovisnih društava jesu: pružanje elektroničkih komunikacijskih usluga te projektiranje i izgradnja elektroničkih komunikacijskih mreža na području Republike Hrvatske. Uz usluge nepokretne telefonije (pristup i promet usluga nepokretne telefonije te dodatne usluge nepokretne mreže), Grupa također pruža internetske, IPTV i ICT usluge, usluge prijenosa podataka (najam vodova, Metro-Ethernet, IP/MPLS, ATM) te usluge pokretnih telefonskih mreža GSM, UMTS i LTE.

Korisnički orijentirana organizacija

Organizacijska struktura Hrvatskog Telekoma dizajnirana je na način koji kompaniji omogućuje fleksibilnost i efikasnost te potpunu posvećenost korisnicima.

Kompanija je organizirana u nekoliko funkcionalnih segmenata ili funkcionalnih jedinica: poslovne jedinice, funkcije podrške i upravljanja, tehničke funkcije i funkcije za korisničko iskustvo.

HT ima dvije poslovne jedinice čija je uloga upravljanje te odgovornost za njihovu dobit i gubitak. Poslovna jedinica za privatne korisnike uključuje marketing za privatne korisnike, direktan nastup na tržištu, dućane, proaktivne prodajne kanale, e-poslovanje, koordinaciju i upravljanje kanalima za privatne korisnike. Poslovna jedinica za poslovne korisnike uključuje marketing poslovnih korisnika, upravljanje isporukom ICT rješenja, korporativnu prodaju, prodaju malim i srednjim poslovnim korisnicima, koordinaciju i upravljanje kanalima za poslovne korisnike.

Funkcije podrške i upravljanja obuhvaćaju poslove zajedničke cijelom Društvu, osiguravaju usklađenost svih poslovnih segmenata te omogućavaju kompaniji da posluje kao jedna cjelina. Ove funkcije ostvaruju sinergiju različitih segmenata poslovanja, koordiniraju aktivnosti, daju smjernice, postavljaju standarde i osiguravaju njihovu primjenu za cijelo Društvo. Ovdje spadaju: funkcije podrške i upravljanja predsjednika Uprave, funkcije podrške i upravljanja za financije i funkcije podrške i upravljanja za ljudske resurse.

Tehničke funkcije obuhvaćaju poslove usluga informacijskih i komunikacijskih tehnologija na razini Društva, a s ciljem pružanja tehničke platforme za usluge i stvaranje učinaka sinergije na internoj i eksternoj razini. U njihovoj je nadležnosti i razvoj sustava mreže i usluga te upravljanje zajedničkim uslužnim centrima.

Funkcije za korisničko iskustvo uključuju korisničku službu, pozadinsku podršku, cjelovito korisničko iskustvo i procesnu izvrsnost. Također, koordiniraju i upravljaju svakodnevnim operativnim i transformacijskim aktivnostima povezanima s korisničkim iskustvom iz integrirane, cjelovite perspektive u poslovnim jedinicama za privatne i poslovne korisnike, tehničkim i drugim funkcijama.

Pokretač razvoja hrvatskog gospodarstva

Strategija HT-a temelji se na kvaliteti usluga, zadovoljstvu korisnika i daljnjem razvoju širokopojasnog pristupa te usluga s dodanom vrijednošću vezanih uz širokopojasni pristup.

Niska razina zaduženosti, razvijena tehnološka infrastruktura koja omogućava daljnji razvoj usluga te vlastiti ljudski i stručni potencijali jamstvo su daljnjeg rasta i povećanja potencijala HT-a. Danas HT s pravom nosi epitet jednog od najsnažnijih gospodarskih subjekata u državi i kao takav je bio i ostao jedan od ključnih pokretača razvoja hrvatskog gospodarstva.

Ključni datumi

  • Siječanj 1999.

    Utemeljen Hrvatski Telekom

    Razdvajanjem HPT-a - Hrvatske pošte i telekomunikacija na HP - Hrvatsku poštu d.d. i HT - Hrvatske telekomunikacije d.d utemeljen Hrvatski Telekom

  • Listopad 1999.

    Deutsche Telekom AG kupuje 35% HT-a

    Temeljem raspisanog javnog natječaja Vlada Republike Hrvatske donijela odluku o prihvaćanju ponude Deutsche Telekoma AG, koji je za 35% dionica HT-a platio 850 milijuna US$. Ovo je jedna od uspješnijih privatizacija u tranzicijskim zemljama, uzimajući u obzir vrijednost poduzeća prema GDP per capita te postignute cijene dionica. Dodatna potvrda uspješnosti projekta je i nagrada uglednog časopisa «Central European» prvoj fazi privatizacije HT-a.

  • Tijekom 2000.

    Rebalans tarifne strukture

    Tijekom 2000. godine, u sklopu priprema za konkurenciju na tržištu fiksne telefonije, kompanija je obavila pripreme za rebalans tarifne strukture kako bi se osigurala cijena usluga na razini konkurentskih cijena u Europi i svijetu

  • Listopad 2001.

    Deutsche Telekom AG postaje većinskim vlasnikom HT-a

    Deutsche Telekom AG postaje većinskim vlasnikom HT-a, s udjelom u vlasničkoj strukturi 51%, dok je vlasnik preostalog dijela Vlada Republike Hrvatske

  • Veljača 2002.

    Uvedena je nova, fleksibilnija organizacijska struktura

    Hrvatski Telekom je organiziran kao jedna organizacijaka jedinica koja se sastoji od nekoliko funkcionalnih jedninica. Unutar HT-a tako postoje dvije glavne funkcionalne strukture: korporativne jedinice, čiji je primarni zadatak generiranje i očuvanje vrijednosti kompanije, i poslovne jedinice koje imaju direktnu tržišnu odgovornost i odgovornost za dobit i gubitak.

  • Tijekom 2002.

    100% digitalno

    završen je proces digitalizacije nepokretne mreže, čiji stupanj sada iznosi 100%.

  • Siječanj 2003.

    Izdvajanje pokrenih komunikacija

    Hrvatski Telekom osniva tvrtku kćer - HT mobilne komunikacije d.o.o., u 100%-tnom vlasništvu HT-a. Izdvajanjem pokretnih komunikacija taj sektor još kvalitetnije i bolje posluje te je u poziciji da svoje resurse u potpunosti iskoristi za razvoj pokretnih komunikacija, što će najbolje osjetiti najšira javnost, tj. korisnici usluga. Također, izdvajanje pokretnih komunikacija dio je zahtjeva regulatora o transparentnosti uvida u poslovanje pojedinih usluga HT-a.

  • 1. listopada 2004.

    HT ulazi u T obitelj

    Hrvatski Telekom je postao dijelom globalnog T-branda, robne marke Deutsche Telekoma, jednog od vodećih telekom operatora. Ulaskom u T obitelj, HT je promijenio obilježja svoje robne marke, zadržavajući istodobno svoj nacionalni identitet. Tako je krovni brand kompanije postao T-Hrvatski Telekom, a segmenti brandova T-Com, koji ujedinjuje usluge nepokretne mreže i on-linea, i T-Mobile.

  • 17. veljače 2005.

    Nastavak privatizacije

    Vlada Republike Hrvatske prenijela je 7% dionica HT d.d. na Fond hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji u skladu sa Zakonom o privatizaciji HT d.d.(NN 65/99 i NN 8/2001).

  • 1. travnja 2005.

    Novi tarifni sustav

    Odgovarajući na zahtjeve dijela korisnika te novouspostavljenog regulatornog okruženja, T-HT je ponudio, a Agencija za telekomunikaije odobrila dodatni tarifni sustav s dva korisnička paketa utemeljena na jednoj sekundi kao obračunskoj jedinici. T-HT je u kreiranju paketa primijenio rezultate istraživanja svojih korisnika te najbolju praksu međunarodnih telekomunikacijskih kompanija i njihove strukture korisničkih paketa koje nude jednu sekundu kao obračunsku jedinicu.

  • 17. kolovoza 2005.

    Nova ogranizacijska struktura

    Uprava T-HT-a usvojila je novu organizacijsku strukturu i opseg poslova organizacijskih jedinica Društva. Time su stvoreni organizacijski preduvjeti za daljnji razvoj i rast korisnički orijentirane kompanije u uvjetima snažne konkurencije na potpuno dereguliranom telekomunikacijskom tržištu.

  • 30. svibnja 2006.

    Kupnja Iskona

    Transakcijom vrijednom 13,7 milijuna eura HT-Hrvatske telekomunikacije d.d. postale su vlasnikom 100 posto dionica IskonInterneta d.d. Prije zaključenja kupnje Iskon portal je izdvojen u zasebnu kompaniju Adriatic Media d.o.o. i nije bio predmet kupnje od strane T-HT-a. Iskon je uspješna ISP kompanija sa 111 stalno zaposlenih i ostvarenim ukupnim prihodom od 81 milijun kuna u 2005.godini.

  • 1. lipnja 2006.

    2.000.000 korisnika T-mobilea

    S brojkom od dva milijuna korisnika, T-Mobile potvrdio je vodeću poziciju na tržištu mobilnih operatora. Od samih početaka T-Mobile bilježi kontinuiran rast, a put od milijun do dva milijuna korisnika prešao je u svega četiri godine.

  • 21. rujna 2006.

    Početak MAXtv usluge

    T-Com je prvi unutar DT Grupe, omogućio korištenje MAXtv-a svim korisnicima MAXadsla. Gledateljima MAXtv-a dostupni su programi više od 50 domaćih i svjetskih TV postaja. Osim u svim nacionalnim i regionalnim televizijama u Hrvatskoj, korisnici MAXtv-a mogu uživati u programima istaknutih TV kuća iz susjednih zemalja, u specijaliziranim programima,

  • 26. listopada 2006.

    HT Mobilne se priprajaju HT-u Mostar

    Premijer Vlade Federacije Bosne i Hercegovine dr. Ahmet Hadžipašić i predsjednik Uprave HT-Hrvatskih telekomunikacija Ivica Mudrinić potpisali su u Mostaru sporazum kojim se HT Mobilne, bivši Eronet, pripaja HT-u Mostar. Sporazumom se usklađuje status poslovnog segmenta za pokretne komunikacije (HT Mobilne) s dozvolom za pružanje usluga pokretnih komunikacija na teritoriju cijele Bosne i Hercegovine, koju posjeduje HT Mostar.

  • 19. prosinca 2006.

    200.000 korisnika MAXadsla

    Dostigavši 200.000 korisnika, broj korisnika MAXadsla udvostručio se u odnosu na isto razdoblje prošle godine. T-Com je MAXadsl uslugu uveo u travnju 2004. Prvih 10.000 korisnika imao je u listopadu iste godine, a 100.000 korisnika registrirano je u prosincu 2005. godine. S više od 800 pristupnih čvorišta diljem Hrvatske MAXadsl je dostupan u svim gradovima i u većini manjih mjesta širom Hrvatske.

  • 5. listopada 2007.

    Početak trgovanja dionicama T-HT-a

    U 10 sati počelo je trgovanje dionicama T-HT-a, čemu je prethodilo potpisivanje Ugovora o uvrštenju dionica T-HT-a u Službeno tržište Zagrebačke burze. Dionice T-HT-a kupilo je više od 358 tisuća hrvatskih državljana. Njima se na Zagrebačkoj burzi trguje pod simbolom HT-R-A, a istodobno je počelo i trgovanje T-HT-ovim GDR-ovima (globalne potvrde depozitara) na Londonskoj burzi.

  • 22. siječnja 2008.

    Promjene u organizacijskoj strukturi

    Uprava T-HT-a usvojila je promjene u organizacijskoj strukturi T-HT-a, kojima se osiguravaju potrebni organizacijski preduvjeti za daljnji razvoj i rast kompanije u uvjetima snažne konkurencije na telekom tržištu.

  • Studeni 2009.

    200.000 korisnika MAXtv-a

    Broj korisnika MAXtv-a, IPTV usluge T-Coma nadmašio je 200.000, udvostručivši se tako u samo nešto više od godinu dana. Usluga je startala u rujnu 2006., a neprestanim dodavanjem novih sadržaja, TV-programa, filmova i mogućnosti stekla je popularnost među korisnicima. Ovaj rezultat dokazuje kako je T-Hrvatski Telekom najveći distributer televizijskog sadržaja u Hrvatskoj.

  • 1. siječnja 2010.

    Objedinjeno poslovanje T-Coma i T-Mobilea

    Pripajanjem društva T-Mobile Hrvatska d.o.o. društvu HT-Hrvatskog Telekoma d.d, uz prethodnu suglasnost Nadzornog odbora T-Hrvatskog Telekoma, objedinjeno je poslovanje T-Coma i T-Mobilea u jednu, maksimalno korisnički orijentiranu organizaciju.

  • 28. ožujka 2010.

    Kupnja Combisa

    T-Hrvatski Telekom potpisao je Ugovor o prodaji i prijenosu poslovnog udjela kojim stječe stopostotni udjel u društvu Combis, usluge integracija informatičkih tehnologija, d.o.o. (Combis).

  • 21. svibnja 2010.

    Promjena imena

    Tvrtka Društva službeno se promijenila iz tvrtke HT – Hrvatske telekomunikacije d.d. u tvrtku Hrvatski Telekom d.d.

  • 18. lipnja 2014.

    Upravljanje Optima Telekomom

    HT je preuzeo upravljanje OT-Optima Telekomom nakon provedenog postupka predstečajne nagodbe te ukupno stekao 19,1% temeljnog kapitala OT-a. Trajanje koncentracije HT-a i OT-a ograničeno je na razdoblje od četiri godine.

Vlasnička struktura i upravljanje

51% Deutsche Telekom Europe B.V.
38,5% Privatni i institucionalni ulagatelji
7% Fond hrvatskih branitelja iz domovinskog rata
3,5% Centar za restrukturiranje i prodaju Republike Hrvatske

Saznajte više

Nagrade i priznanja

2014. Hrvatski Telekom osvojio Global Telecom Business Award
2014. Hrvatski Telekom nagrađen je značkom Google partnera
2013. Hrvatski Telekom proglašen najinovativnijom velikom tvrtkom u Hrvatskoj

Profil HT-a

Hrvatski Telekom je vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj.

Saznajte više

Naše vrijednosti

Sustav vrijednosti koji njegujemo u HT-u definiran je Vodećim načelima kompanije.

Saznajte više

Uprava

Upravlja cjelokupnim poslovanjem HT-a i odgovorna je za ukupan rezultat i učinak kompanije.

Saznajte više

Nadzorni odbor

Nadzorni odbor nadzire vođenje poslova kompanije.

Saznajte više