T-Com postao glavni pokrovitelj Prve HNL
24. 5. 2007.
Danas je na zagrebačkom stadionu Maksimir obilježen nastavak projekta Volim NogomeT, velikog T-Comovog sponzorstva Udruge Prve HNL te četiriju prvoligaških nogometnih klubova (Dinamo, Hajduk, Osijek, Rijeka). Ugovor kojim se T-Com obvezao i ove godine sponzorirati Udrugu Prve HNL ovom su prigodom potpisali Ivana Šoljan, članica Uprave T-HT-a i glavna izvršna direktorica za T-Com, i Ferante Colnago, dopredsjednik Udruge Prve HNL.
U trećoj godini trajanja projekta Volim NogomeT T-Com se odlučio na neke promjene pa je tako postao glavni sponzor Prve hrvatske nogometne lige za sezonu 07/08. Liga time mijenja ime u T-Com Prva HNL te će dobiti i novi logotip.
Osim toga, i ove će godine T-Com u sklopu projekta Volim NogomeT nastaviti sponzorirati četiri najveća hrvatska nogometna kluba - Dinamo, Hajduk, Osijek i Rijeku – po jedan iz svake od četiri regije, sukladno regionalnoj organizacijskoj strukturi kompanije.
T-Com će na kraju Prvenstva, u suradnji s Udrugom Prve HNL, jednako kao i prethodnih godina proglasiti T-Com najboljeg strijelca i dodijeliti nagradu T-Fair Play, uključujući u sve to svoje bogate komunikacijske mogućnosti.
Projektom Volim NogomeT T-Com nastavlja aktivno podupirati razvoj sportske kulture osiguravajući kvalitetnije uvjete za razvoj nogometa kao najpopularnijeg sporta.
«Hrvatski sport u cjelini izvrsnim je rezultatima postao jedan od najboljih hrvatskih proizvoda višestruko potvrđen na zahtjevnom svjetskom tržištu vrhunskih dostignuća. Partnerstvo s T-HT-om, jednom od najuspješnijih domaćih kompanija, posve je logičan potez. Vjerujem da će i hrvatski nogomet zahvaljujući kontinuiranoj potpori T-Coma ove sezone postići izvanredne rezultate», kazala je Ivana Šoljan, članica Uprave T-HT-a i glavna izvršna direktorica za T-Com.
«Već treću godinu zaredom T-Com, kao tvrtka koja pruža moderne telekomunikacijske usluge namijenjene cijeloj obitelji, nastavlja projekt Volim NogomeT podsjećajući da je nogomet obiteljska zabava, plemenit sport koji potiče na druženje i razvija osjećaj za fair play», izjavila je Nataša Rapaić, članica Izvršnog odbora T-Coma nadležna za marketing i glavna direktorica za marketing T-Coma.
„Potpisivanje ugovora između T-Coma i 1. HNL predstavlja krunu uspješne suradnje jer je T-Com i u prethodnim godinama pokazao iznimnu pažnju prema domaćem nogometu. Ponosni smo što će T-Com u sljedećoj natjecateljskoj godini biti glavni sponzor i jedan od zaštitnih brandova hrvatskog nogometa“, istaknuo je Ferante Colnago, dopredsjednik Udruge Prve HNL.