Zatvorite

Combis razvio novi kontakt centar Croatia osiguranja

8. 5. 2023.

Combis razvio novi kontakt centar Croatia osiguranja

Combis je razvio kontakt centar iz Clouda za Croatia osiguranje, najveće osiguravajuće društvo u Hrvatskoj, kroz sistemsku integraciju dva kompleksna sustava

IT kompanija Combis implementirala je novo tehnološko rješenje za telefonsku komunikaciju s klijentima iz Clouda, odnosno novi kontakt centar osiguravajućeg društva Croatia osiguranje.

Projekt se temelji na kvalitetnom spajanju dva IT sustava - kontakt centar infrastrukture i posebno razvijene Combis aplikacije s integracijskim komponentama.

"Naš novi kontakt centar sadrži niz funkcionalnosti za višu produktivnost naših agenata i za podizanje zadovoljstva naših korisnika na čemu kontinuirano i motivirano radimo i po čemu smo poznati na tržištu. Cilj nam je izgraditi modernu, prilagodljivu, produktivnu i visoko stabilnu aplikaciju koja agentima omogućuje interakciju s klijentima preko različitih kanala komunikacije. Takve visoke standarde usluge se i očekuju od tržišnog i digitalnog lidera kakvo je Croatia osiguranje danas. Predanost inovacijama je smjer od kojeg ne odstupamo kako bismo našim klijentima pružili visoku dostupnost, rješenje u prvom koraku, te na kraju najbolje digitalno iskustvo prilikom informiranja, ugovaranja i kvalitetnog korištenja osiguranja", rekao je Marijo Pecevski, voditelj projekta razvoja kontakt centra u Croatia osiguranju.

Combis je razvio jedinstveno, takozvano ključ u ruke rješenje iz oblaka pri čemu je najizazovniji dio razvoj konektora koji spaja kontakt centar i sustav za razvoj odnosa s korisnicima – CRM. U budućnosti će tako agenti kontakt centra sve poslove obavljati unutar jednog sustava i s dodatnim mogućnostima u odnosu na dosadašnji rad.

"Kreiranje i povezivanje IT rješenja prema potrebama kompanija u danom trenutku ono je što volimo raditi i u čemu smo najbolji. Tehnologije se mijenjaju, kao i želje i potrebe poslovanja, zbog čega se naši timovi specijaliziraju za određeno područje, a zatim radimo fleksibilnu integraciju različitih poslovnih sustava koja stvara uspješnije poslovanje kompanija", rekao je Jasmin Baborac, voditelj Odsjeka poslovnih rješenja za objedinjene komunikacije u Combisu.

Projekt je podijeljen u dvije faze - prvu čini razvoj kontakt centra Laqo koji je završen, dok se druga, trenutačna faza sastoji od razvoja kontakt centra za Croatia osiguranje, preseljenja dodatnih funkcionalnosti na novi sustav kao i integraciju s aplikacijom za djelatnike prodajnih kanala.