27. 8. 2009.
Počinje emitiranje novog, sedmog u nizu TV spota T-Mobilea u kojem popularni Duško Modrinić glumi simpatičnog turističkog poduzetnika Roka, a mlada glumica Anica Kovačević njegovu partnericu Mare. U nastavku reklamne kampanje, Roko i Mare dodatno su proširili ponudu agencije "Roko Tours", pa tako nude i kozmetičke usluge te vrhunski tretman svojim korisnicima, a u uspješnom poslovanju im uvelike pomaže usluga T-Mobile Mobile Internet. Istovremeno, njihov suparnik „poduzetnik Mate“, potpuno neprilagođen zahtjevima modernog poslovanja, nema posla te se dosađuje.
"Vjerujem da ova reklama s Rokom i njegovom ekipom vjerno prikazuje situaciju i u domaćem turizmu, pa me jako zanimaju reakcije publike. Iako znam da publika uistinu voli ove spotove, uvijek se iznenadim kad vidim koliko. Naime, ja sam se već navikao da me i u privatnome životu ljudi oslovljavaju s Crni Roko, Anica to isto može reći i za njen lik – Mare, a ovog ljeta ljudi su često pjevušili i vrlo popularnu melodiju o „cimentanju mora“ iz prijašnjeg spota", istaknuo je glavni glumac Duško Modrinić.
Novi spot koji je sniman na plaži u istarskom mjestu Barbariga promovira pogodnosti T-Mobileove usluge Mobile Internet koju koristi čak 2/3 poslovnih korisnika mobilnog interneta u Hrvatskoj. Nova ponuda korisnicima omogućuje da uz potpisivanje novog ili produljenje postojećeg ugovora na 24 mjeseca plaćaju samo pola mjesečne naknade tijekom cijele godine. Uz to moguće je kupiti i Asus prijenosno računalo s USB stickom za bežični prijenos podataka po cijeni već od 698 kn. Više informacija o samoj ponudi možete saznati na www.t-mobile.hr
Prijašnji spotovi s Rokom - „Brod“ i "Winnetou" - nagrađeni su srebrnim i brončanim PasO'glasom na sedmoj Noći gutača reklama. Također, kampanja je u veljači 2008. godine osvojila međunarodno priznanje - T-Mobile Hrvatska primio je nagradu tvrtke RIM-a, vlasnika branda BlackBerry, za najinovativniju marketinšku kampanju 2007. godine.