Jedinstven oblik podrške korisnicima na tržištu
14. 7. 2011.
Hrvatski Telekom svojim je korisnicima ponudio inovativne mobilne stranice putem kojih mogu vrlo jednostavno i brzo pronaći odgovore na pitanja o uslugama T-Mobilea i T-Coma. Stranice trenutačno sadrže odgovore na preko 500 najčešćih pitanja Službi za korisnike HT-a, a popis se svakodnevno ažurira i povećava. Zahvaljujući ovom novom obliku podrške, većina informacija koje zanimaju korisnike HT usluga sada su im udaljene tek nekoliko klikova. Obzirom da nije riječ o aplikaciji već mobilnim stranicama, sadržaj je dostupan putem svih smartfonova - bez obzira koji operativni sustav koriste (Android, iOS, Symbian, Bada, BlackBerry, Windows Mobile…).
Mobilni priručnik HT Službe za korisnike predstavlja jedinstven oblik podrške korisnicima na tržištu te sadrži:
- Pitanja i odgovore o ponudi T-Mobilea i T-Coma. A uz pojedinosti o tarifama i opcijama, dostupne su i upute kako, primjerice, samostalno instalirati i podesiti MAXadsl uređaje ili pak podesiti i zaštiti bežičnu (WLAN) mrežu. Također, korisnici mogu pronaći detalje o svim mogućnostima koje nudi iPhone te smartfonovi s Android operativnim sustavom kao i brojne ostale korisne informacije.
- Popis Samouslužnih servisa te upute pomoću kojih korisnici mogu samostalno administrirati svoje usluge. Korisnici tako, primjerice, mogu saznati kako putem
- Moj T portala pregledati ispise spajanja na MAXadsl,
- govornog automata provjeriti stanja T-Com i T-Mobile računa,
- MAXtv sučelja promijeniti MAXtv PIN za kupnju filmova iz videoteke, video on demand sadržaja i sl.
- SMS-a naručiti tehničke postavke za mobilni uređaj (Web/Internet,WAP,MMS),
- USSD – kodova provjeriti stanja računa za Simpa korisnike.
- Link na Facebook profil HT-a.
Za lakše snalaženje među uputama, odgovori uz tekst sadrže i slike koje ih vizualno predočuju. Zahvaljujući intuitivnom izborniku, tražena informacija pronalazi se izuzetno brzo, a i sami korisnici mobilnih stranica također mogu pridonijeti obogaćivanju sadržaja dajući svoj stav na dobiveni odgovor.
Za početak korištenja mobilnih stranica Službe za korisnike HT-a potrebno je samo na svoj mobilni telefon učitati QR kod koji se nalazi na službenim internetskim stranicama T-Mobilea ili T-Coma