13. 12. 2010.
Kampanja Matejev projekt-Najbolji Graffiti Jam je, u sklopu T-Mobile europske Red Thread kampanje, prošli tjedan na Europskom festivalu oglašavanja nagrađena prestižnom Eurobest 2010. nagradom. U oštroj konkurenciji od čak 4.339 kampanja iz 37 zemalja Europe, kampanja je osvojila broncu u kategoriji Integrated - najzanimljivijoj i najkompetitivnijoj kategoriji jer nagrađuje kampanje izrađene koordinacijom nekoliko komunikacijskih kanala uz poseban naglasak na angažiranju društvenih mreža, novih medija i novih tehnologija.
„Iznimno smo ponosni na ovo, još jedno u nizu priznanja koje je naša tvrtka primila na području oglašavanja. Veliki je izazov jednostavno i razumljivo predstaviti korisnicima usluge visoke tehnologije koja se mijenja gotovo iz dana u dan. Priznanje svjetskih stručnjaka, iznimno nas veseli, daje vjetar u leđa, ali ujedno i obvezuje na još bolje, inovativnije projekte.“ izjavila je Vedrana Hercigonja Majetić direktorica Odjela marketinških komunikacija HT-a.
Matejev projekt -Najbolji Graffiti Jam, T-Mobile je realizirao u suradnji s marketinškom agencijom Saachi&Saachi Hrvatska, dijelom Publicis grupe.
O Red Thread konceptu T-Mobilea
Inovativna Red Thread kampanja T-Mobilea počiva na idejama/projektima pojedinaca koji žele ostvariti i podijeliti posebne trenutke s ostalim ljudima, a svoj cilj mogu jednostavno ispuniti pomoću telekomunikacijskih usluga. Uz Matejev projekt-Najbolji Graffiti Jam, T-Mobile je slične projekte podržao u Makedoniji, Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj, Austriji, Crnoj Gori i Velikoj Britaniji.
Želja mladog Mateja Lulića iz Osijeka bila je organizirati najveći Graffiti jam u Hrvatskoj. Graffiti Jam je naziv za festival urbane ulične umjetnosti, a u Hrvatskoj se održava rijetko te uključuje uzak krug mladih. Matej je želio kreativnost i pozitivnu energiju koja se stvara na tim festivalima podijeliti sa što više ljudi, a uz pomoć T-Mobile usluga (telefonskih razgovara, SMS-a, MMS-a i mobilnog interneta) uspio je u svojem naumu te 17. kolovoza ove godine u Zadru uspješno organizirao najveći Graffiti jam u Hrvatskoj na kojem se prijavilo preko stotinu umjetnika.
O nagradi
Eurobest nagrada utemeljena je 1988. i danas je najcjenjenija Europska nagrada za kreativnost u industriji oglašavanja. Ove godine, u 13 različitih kategorija, bilo je prijavljeno čak 4.339 kampanje iz 37 zemalja. Zanimljiva je i činjenica da iza festivala stoji International Advertising Festival, tim koji je također zaslužan i za organizaciju festivala kao što su Cannes Lions, Dubai International Advertising Festival i Spikes Asia.