Reorganizacija će unaprijediti uslugu korisnicima i internu efikasnost
5. 5. 2009.
T-Hrvatski Telekom (Reuters: THTC.L, HT.ZA; Bloomberg: THTC LI, HTRA CZ),vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, objavljuje da je započeo s pripremama za objedinjavanje T-Coma i T-Mobilea u sklopu reorganizacije koja će unaprijediti uslugu korisnicima i internu efikasnost.
Na svojoj sjednici održanoj 4. svibnja 2009. Nadzorni odbor T-Hrvatskog Telekoma podržao je prijedlog Uprave T-HT-a da započne s pripremama za objedinjavanje T-Coma i T-Mobilea u jednu poslovnu jedinicu.
Uz pretpostavku uspješne reorganizacije i pribavljanja svih potrebnih odobrenja, objedinjavanje dviju poslovnih jedinica trebalo bi stupiti na snagu 1. siječnja 2010.
Predložena reorganizacija dio je T-HT-ovog kontinuiranog opredjeljenja da unapređenjem usluga i poslovnom efikasnošću zadrži vodeću poziciju na tržištu. Krajnji je cilj korisnicima pružiti integriraniji pristup uslugama, korisničkoj službi te inovativnim proizvodima i marketinškim promocijama. Istodobno, predložena reorganizacija omogućit će efikasnije upravljanje T-HT-ovim fiksnim i mobilnim poslovanjem.
Grupa već implementira nove tehnologije i poslovne procese kako bi podržala svoj snažan fokus na korisnika. U sljedećih nekoliko mjeseci T-HT će započeti s usklađivanjem poslovanja T-Coma i T-Mobilea kroz reorganizaciju prodaja, marketinga i korisničkih službi sukladno korisničkoj segmentaciji, odnosno prema rezidencijalnim i poslovnim korisnicima. Menadžerski timovi također će biti reorganizirani u cilju unapređivanja efikasnosti te kako bi reflektirali novu poslovnu strukturu.
Ivica Mudrinić, predsjednik Uprave:
“Naš je cilj unaprijediti kvalitetu naših usluga korisnicima kao i povećati brzinu kojom možemo odgovoriti na korisničke potrebe lansirajući i promovirajući nove proizvode i usluge. Istodobno, naš prijedlog unaprijedit će način na koji vodimo T-HT, dajući nam veću fleksibilnost i efikasnost.
Vjerujemo da su ove promjene nužan temelj na kojem ćemo graditi uspješno poslovanje u godinama koje dolaze; poslovanje sposobno za stalno unapređivanje i inovaciju jer samo na taj način možemo zaštititi naš vodeći tržišni položaj.“