Rezultati, u skladu s očekivanjima, odlični: prihod povećan 2,7%, broj pretplatnika T-Mobilea porastao 12,8% na gotovo 2,7 milijuna, zabilježen snažan rast širokopojasnih usluga, MAXtv-a i veleprodaje, predložena dividenda od 29,99 kuna po dionici
27. 2. 2009.
T-Hrvatski Telekom (Reuters: THTC.L, HT.ZA; Bloomberg: THTC LI, HTRA CZ), vodeći davatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, objavljuje svoje konsolidirane revidirane rezultate za financijsku godinu 2008.
Glavna obilježja Grupe
- Odlični rezultati u skladu s očekivanjima
- Snažan rast internetskih i veleprodajnih usluga te usluga pokretnih komunikacija potaknuo je rast prihoda od 2,7% na 8.816 milijuna kuna (1.221 milijuna eura)
- EBITDA* je stabilna na 4.009 milijuna kuna (555 milijuna eura); marža EBITDA-e ostaje snažna na 45,5%
- Neto dobit se povećala 3,2% na 2.310 milijuna kuna bez utjecaja jednokratne dobiti iz 2007. godine (ako se u obzir uzme utjecaj jednokratne dobiti, manja je 6,6%)
- Novčani tok iz redovnog poslovanja ostao je snažan na 3.112 milijuna kuna (431 milijun eura)
- Predložena je dividenda od 29,99 kuna po dionici (2007.: 29,56 kuna).
T-Mobile
- Porast broja pretplatnika od 12,8%
- Povećanje prihoda od 6,1% na 4.430 milijuna kuna
- Broj postpaid pretplatnika povećao se 18,4% i sada čini 59,7% prihoda T-Mobilea
- Uspješno lansiranje iPhonea u studenom
T-Com
- Snažan razvoj internetskih i veleprodajnih usluga rezultirao prihodom od 5.198 kuna, pad od samo 1,0%
- Prihodi od internetskih usluga porasli su 33,2%
- Broj ADSL linija povećao se 37,0% na 472.653
- Broj pretplatnika MAXtv-a povećao se 210,0% na 135.573
* prije jednokratnih stavki
Ivica Mudrinić, predsjednik Uprave, izjavio je:
“Usprkos gospodarskim previranjima u 2008. godini, T-Hrvatski Telekom ostvario je obećano: solidan rast prihoda, zaštitu operativnih marži, snažno stvaranje gotovine i znatnu dividendu za dioničare. To smo postigli fokusirajući se na kontinuirano ulaganje u kvalitetu i širenje naše mreže, uz striktnu kontrolu troškova i, istovremeno, nudeći inovativne proizvode po konkurentnim cijenama, poput MAXtv-a i 3G iPhonea. Suočavajući se s izazovima 2009. godine, i dalje ćemo se fokusirati na ove temeljne prioritete.”