Zatvorite

Rezultati za godinu završenu 31. prosinca 2010.

14.2.2011.

Recesija i posebni porezi i dalje utječu na poslovanje, uspješnom kontrolom troškova zadržana je solidna marža EBITDA-e* od 44,1%, rast broja korisnika pokretnih komunikacija i blaži pad prihoda od pokretnih komunikacija u četvrtom tromjesečju

T-Hrvatski Telekom (Reuters: THTC.L, HT.ZA; Bloomberg: THTC LI, HTRA CZ), vodeći davatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, objavljuje svoje revidirane rezultate za godinu završenu 31. prosinca 2010.

Glavna obilježja Grupe

  • Prihodi su se smanjili za 1,7% na 8.375 milijuna kuna ili 1.149 milijuna eura (2009.: 8.517 milijuna kuna, 1.160 milijuna eura)
    • Doprinos prihoda Combisa od svibnja iznosi 232 milijuna kuna (32 milijuna eura)
    • Prihodi su se smanjili za 3,2% bez utjecaja poreza od 6% i Combisa
  • Kontrola troškova i dalje štiti marže
  • EBITDA neznatno manja od razine iz 2009. godine i iznosi 3.662 milijuna kuna (502 milijuna eura) s maržom od 43,7% (2009.: 3.695 milijuna kuna ili 503 milijuna eura, 43,4%);
  • EBITDA prije jednokratnih stavki iznosila je 3.694 milijuna kuna (507 milijuna eura) uz maržu od 44,1% (2009.: 3.859 milijuna kuna ili 526 milijuna eura, 45,3%)
  • Neto se dobit smanjila za 9,5% na 1.831 milijun kuna (251 milijun eura) u prvome redu zbog manjih financijskih prihoda  
  • Novčani tijek iz redovnog poslovanja snažno porastao, veći je za 19,3% i iznosi 3.268 milijuna kuna (488 milijuna eura)
  • Predložena je dividenda u iznosu od 22,76 kuna po dionici; omjer isplate je 100% neto dobiti Hrvatskog Telekoma d.d.
  • Na dan 1. listopada uveden je prepaid brand bonbon
  • Uspješna testiranja LTE-a demonstrirala su internet velike brzine u pokretnoj mreži

T-Mobile

  • Prihodi su se smanjili za 9,1% na 3.807 milijuna kuna ili 522 milijuna eura (2009.: 4.189 milijuna kuna ili 571 milijun eura)
  • Ukupan broj pretplatnika povećao se za 1,5% na 2,9 milijuna
  • Broj postpaid pretplatnika povećao se za 9,0% u odnosu na 2009. i premašio 1 milijun    
  • Broj prepaid korisnika smanjio se za 2,1% na godišnjoj razini, ali se bitno povećao u četvrtom tromjesečju za 6,0%  

T-Com

  • Nastavljen je snažan rast u području internetskih usluga i IPTV-a
  • Prihodi od internetskih usluga povećali su se za 19,1% na 1.368 milijuna kuna ili 188 milijuna eura (2009.: 1.149 milijuna kuna ili 156 milijuna eura)
  • Broj ADSL linija povećao se za 13,4% na 629.228
  • Broj korisnika IPTV-a povećao se za 26,1% na 297.496

* prije jednokratnih stavki

Ivica Mudrinić, predsjednik Uprave i glavni direktor, izjavio je:

“Recesija je u Hrvatskoj u 2010. godini nastavila utjecati na potrošačke navike i prihode poslovnog sektora. Naša strategija koju provodimo pomogla nam je da ostanemo konkurentni i zaštitimo marže te su naši poslovni rezultati vrlo dobri s obzirom na lošu gospodarsku klimu, smanjenu potrošnju i pojačanu konkurenciju.
Akvizicijom Combisa ojačali smo naš položaj na tržištu IT usluga i upotpunili vodeći položaj Grupe u komunikacijama. Reorganizacijom T-HT-a stvorili smo učinkovitiju organizaciju sa snažnijim fokusom na korisnika, naše se internetsko poslovanje nastavlja snažno razvijati i nadamo se da će se prihodi od pokretnih komunikacija poboljšati kada Hrvatska izađe iz recesije.
S pojavom znakova gospodarskog poboljšanja, vjerujemo da će ionako spor oporavak Hrvatske biti dodatno usporen ako naša ulaganja u modernu komunikacijsku infrastrukturu koja je Hrvatskoj potrebna za njezin daljnji razvoj budu i dalje opterećena nepoticajnim regulatornim i poreznim mjerama.”

Cjelovita objava rezultata

  • Rezultati za godinu završenu 31. prosinca 2010.

Prateći materijali

  • Poslovni i financijski pregled - prezentacija za analitičare
  • Konsolidirana financijska izvješća
  • Nekonsolidirana financijska izvješća
  • transkript telefonske konferencije (na engleskom)
  • Kodeks korporativnog upravljanja – Godišnji upitnik
  • Cjelovita objava rezultata