12. 6. 2008.
T-Mobile Hrvatska osvojio je nagradu Hrvatske udruge za odnose s javnošću za najbolji komunikacijski projekt u protekloj godini u kategoriji interne komunikacije.
Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), u srijedu 11. lipnja, dodijelila je Grand PRix godišnje nagrade u šest natjecateljskih kategorija za najbolja ostvarenja u struci tijekom protekle godine. Svečanost dodjele nagrada održala se u Smaragdnoj dvorani hotela The Regent Esplanade u Zagrebu.
U konkurenciji 38 pristiglih prijava stručni žiri odabrao je pobjednike u šest kategorija.
U kategoriji 5. Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru - interna komunikacija nagradu je osvojila kampanja Blizu korisniku - menadžment na usluzi korisniku (T-Mobile), a nagradu je pobjedniku uručio Darko Buković, glavni urednik Privrednog vjesnika.
„Ponosni smo što smo i kroz ovaj projekt pridonijeli podizanju standarda komunikacije i razvoju PR struke u Hrvatskoj. Ova vrijedna nagrada pripada PR i HR organizacijskom timu, no i svim sudionicima projekta koji su ga učinili tako uspješnim“, prigodom uručenja nagrade izjavila je Maja Weber, direktorica Sektora za odnose s javnošću i interne komunikacije.
Projekt „Blizu korisniku - menadžment na usluzi korisniku“ započet je 2007. godine, a nakon velikog uspjeha koji je polučio, nastavljen je i u 2008. godini. Cilj je ovog programa razvijanje kulture uslužne djelatnosti.
Prošle su se godine u ulozi prodavača prvi puta okušali direktori i članovi Uprave T-Mobilea, a osim njihove izvrsne povratne informacije i želje da se program prenese i na druge zaposlenike tvrtke, projekt je dobio još jedno značajno priznanje - proglašen je najboljom praksom na području ljudskih resursa u čitavoj DT Grupi.
Nakon njih u ulozi prodajnog osoblja naći će se i rukovoditelji radnih jedinica.
Nakon temeljitih priprema svi sudionici programa provode tri dana kao prodavači u T-Centrima u cijeloj Hrvatskoj i na taj način imaju prigodu upoznati korisničke potrebe iz prve ruke. Važnost ovog programa je i u tome što sudionicima omogućava da se upoznaju sa svakodnevnim iskustvima i izazovima s kojima se prodavači susreću u direktnom kontaktu s korisnikom, što ih sigurno dodatno motivira na zastupanje interesa korisnika. Također, tijekom zajedničkog rada i prodajno osoblje ima prigodu rukovoditelje detaljnije upoznati s postojećim izazovima i ukazati na vrijednost i važnost svog posla, što u svakom slučaju pridonosi i unapređenju interne komunikacije.
Sudionici programa prolaze i nekoliko pripremnih edukacija – „Vođenje u industriji usluga“, koja obuhvaća teme usko vezane uz vještine vođenja u industriji usluga, te „Osnovne prodajne vještine“. Edukativne programe ocjenjuju izvrsnim ocjenama, a putem e-learning sustava imaju prigodu savladati i detalje u vezi s proizvodima i uslugama.