7. 10. 2011.
Regionalni sistem integrator Combis predstavio je na konferenciji za medije održanoj u sklopu 5. Combis konferencije u Opatiji, svoj ured u Srbiji s čijim je otvaranjem još snažnije iskoračio na regionalno tržište. Combis time nastavlja sa širenjem izvan granica Hrvatske i tako odgovara na potrebe regionalnog tržišta.
- U Combisu smatramo da rast izvan granica mora biti prije svega posljedica potražnje tamošnjeg tržišta za našim uslugama. Upravo zbog toga, naša strategija je kapilarno širenje u regiju s vrlo specifičnim rješenjima koji će osigurati stabilan organski rast Combisa. Mi se ne borimo za tržište. Umjesto toga, mi otkrivamo nova tržišta i odgovaramo na nove potrebe – rekao je predsjednik Uprave Combis, Ivan Gabrić, naglasivši kako je stabilan rast Combisa u mnogome rezultat takvog strateškog promišljanja o razvoju.
Direktor novootvorenog ureda, Miloš Vlahović najavio je kako Ured priprema više novih projekata, te da očekuju stabilan nastavak poslovanja. Ured trenutno zapošljava dvojicu stručnjaka i iako za sada ne postoje planovi za otvaranjem novih radnih mjesta, žele ostati fleksibilni kako bi bili u mogućnosti prilagoditi se tržištu u bilo kojem trenutku.
- Combis je u mogućnosti ponuditi bogato iskustvo i znanje, no želja nam je angažirati i educirati stručnjake iz Srbije. Naime, vjerujemo da na taj način možemo doprinijeti širenju kompetentnosti. Svoju poziciju gradimo isključivo na kompetencijama vezanim uz sustave za planiranje i upravljanje poslovnim učincima – kazao je Vlahović.
Reneé Saboti Slovenc, voditeljica Odjela za marketing i komunikacije u Combisu rekla je kako je otvaranjem ureda u Srbiji, uz orijentiranost prema korisniku i želju da tržište prepozna Combis kao pružatelja najbolje ICT usluge, ostvaren još jedan od ključnih ciljeva za Combis u 2011.
- Srpsko tržište je vrlo dinamično i ima izraziti potencijal. Tako je prošle godine na srpskom tržištu evidentiran rast u segmentu usluga i softvera, od 1,7 odnosno 2,2 posto. Istovremeno su se Combisu počele otvarati nove poslovne prilike. Naša jača prisutnost u Srbiji odražava činjenicu kako u regiji još uvijek ima prostora za rast, ukoliko se tvrtke potrude kreirati nove potrebe i otvoriti tržišta – zaključila je Saboti Slovenc.