Recesija i posebni porezi još uvijek utječu na poslovanje, marža EBITDA-e zaštićena i iznosi 45,2%; pokretanje novog branda pokretnih komunikacija
29. 10. 2010.
T-Hrvatski Telekom (Reuters: THTC.L, HT.ZA; Bloomberg: THTC LI, HTRA CZ), vodeći davatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, objavljuje svoje nerevidirane rezultate za devet mjeseci do 30. rujna 2010.
Glavna obilježja Grupe
- Prihodi su se smanjili za 3,2% na 6.320 milijuna kuna (867 milijuna eura); porezi i recesija i dalje utječu na poslovanje
- Doprinos Combisa iznosi 110 milijuna kuna (15 milijuna eura); rezultati su u skladu s očekivanjima
- Prihodi su se smanjili za 4,8% bez utjecaja Combisa
- Uspješna kontrola troškova poslovanja ublažila je eroziju marže
- EBITDA* se smanjila za 6,4% na 2.858 milijuna kuna (392 milijuna eura) uz maržu od 45,2%
- Neto dobit smanjila se za 15,0% na 1.484 milijuna kuna (204 milijuna eura)
- Novčani tijek iz redovnog poslovanja povećao se za 34,0% na 2.223 milijuna kuna (305 milijuna eura)
- Pokretanje prepaid branda bonbon na dan 1. listopada
- Od rujna 2010. novi Apple iPhone 4 i Dell Streak tablet u ponudi
T-Mobile - Prihodi su se smanjili za 8,9% na 2.944 milijuna kuna (404 milijuna eura)
- Broj korisnika smanjio se za 3,8%
- Broj postpaid korisnika povećao se za 9,6%
- Broj prepaid korisnika smanjio se za 9,9% pod utjecajem recesije te odljevom „samo SIM korisnika“ koji su stečeni kroz promocije u prvoj polovini 2009. godine
T-Com - Nastavlja se snažan rast internetskih usluga koje su se povećale za 19,9% na 1.016 milijuna kuna (139 milijuna eura)
- Broj ADSL priključaka povećao se za 13,9% na 600.182
- Nastavlja se snažan rast IPTV-a, broj korisnika povećao se za 43,3% na 271.382
* prije jednokratnih stavki
Ivica Mudrinić, predsjednik Uprave i glavni direktor, izjavio je: „Snažan rast širokopojasnih usluga i IPTV-a te dobri rezultati Combisa pridonijeli su sporijem padu prihoda koji je i dalje pod utjecajem recesije.
Nastavljamo postizati dobar napredak po pitanju zaštite marže kroz niz mjera za smanjenje troškova, uključujući, na primjer, smanjenje troškova stjecanja korisnika. Kao rezultat navedenih ušteda i drugih kretanja, kao što su veći prihodi od roaminga no što je bilo očekivano, Grupa sada očekuje da će EBITDA za cijelu godinu biti na razini iz 2009. godine."