17. 9. 2010.
Najveća poslovna vrijednost nastaje integracijom poslovnih procesa s komunikacijskim rješenjima – misao je koju su mogli čuti sudionici Combis konferencije 2010., tijekom predavanja "Objedinjene komunikacije – kako smanjiti troškove?". Combis konferencija u organizaciji sistem integratora Combisa održava se u Novom Vinodolskom od 16. - 17. rujna, a namijenjena je krajnjim korisnicima ICT rješenja i usluga.
Standardno objašnjenje termina objedinjene komunikacije (Unified Communications) podrazumijeva povezivanje komunikacijskih usluga u realnom vremenu, kao što su IP telefonija, 'instant messaging' ('chat'), videokonferencijski sustavi, ali i onih usluga koje se ne moraju odvijati u realnom vremenu, kao što su e-mail, faks, govorna pošta i dr.. Objedinjene komunikacije čini skup proizvoda koji pruža unificirano i standardizirano korisničko sučelje te omogućuje jedinstveno korisničko iskustvo za sve vrste medija i uređaja. Ukratko, radi se o integraciji svih navedenih vrsta i načina komunikacije s ciljem bržeg odziva i veće dostupnosti u komunikaciji što, posljedično, omogućuje unapređenje poslovanja i ostvarivanje ušteda.
"Ako ćemo se povesti najjednostavnijom tezom "vrijeme je novac", ne moramo posebno naglašavati kolike su prednosti korištenja Unified Communications rješenja, posebice ako znamo da su do sada, primjerice, sustavi poput 'call centra', e-mail sustava, mobilne telefonije ili faks sustava, djelovali kao zasebni otoci. Uz njihovo objedinjavanje oni bi činili jedan zajednički skup kockica koje se slažu i nadopunjuju, između njih bi se stvorila interakcija i dobili bismo povezan mozaik koji omogućuje bržu reakciju i veću dostupnost." – izjavio je Jasmin Baborac, Combisov stručnjak za mrežne sustave.
Rješenje je namijenjeno svim tvrtkama, neovisno o veličini i industriji, a predviđeno vrijeme povrata investicije procjenjuje se u nekim situacijama i na manje od godine dana.
"Combis nudi najrazličitija rješenja pod zajedničkim nazivnikom Unified Communications, primjerice, kontakt centar, IP telefoniju, sustav upravljanja govornom poštom, videokonferencijske sustave i slično. No, bitno je napomenuti kako je pretpostavka za objedinjavanje komunikacija prelazak na IP (Internet Protocol) tehnologiju." – naglasio je Baborac.