8. 4. 2009.
T-Comova interaktivna digitalna televizija, MAXtv, jedna od najinovativnijih usluga na domaćem telekom tržištu, privukla je više od 150 000 korisnika.
”Zadovoljni smo brzinom kojom se povećava broj korisnika MAXtv-a. Korisnici su prepoznali prednost interaktivne digitalne televizije koju kontinuirano razvijamo i obogaćujemo novim sadržajima. Uspjeh MAXtv-a još je jedna potvrda nužnosti širenja broadband usluga za koje vjerujemo da će se i u budućnosti temeljiti na atraktivnosti sadržaja”, kazala je Irena Jolić-Šimović, članica Uprave T-HT-a i glavna izvršna direktorica za T-Com.
Pokrenut u rujnu 2006. kao usluga dostupna isključivo putem T-Comove superbrze širokopojasne mreže, MAXtv korisnicima nudi bogat izbor od čak 100 domaćih i stranih televizijskih kanala, digitalnu videoteku, uslugu snimanja televizijskog sadržaja Snimalica kojom se može upravljati putem interneta i SMS-a te mogućnost gledanja programa u HD rezoluciji. Osim toga, usluga MAXtv dostupna je i onim korisnicima koji imaju samo fiksnu telefonsku liniju.