30. 9. 2008.
T-Mobile je danas u ponudu uveo novo web sučelje pod nazivom Full Business rješenje putem kojeg poduzetnici mogu dobiti konkretne savjete o poreznim i pravnim pitanjima, informacije o poslovnim subjektima u određenoj industriji i regiji te bankovnim uslugama. Točnije, T-Mobile je korisnicima omogućio da putem sučelja jednostavno, jednim klikom, pristupe poslovnim rješenjima brojnih partnera kojima su ranije mogli pristupiti uz znatno više utrošenog vremena i novca.
Pristup sučelju besplatan je za sve poduzetnike - sve što trebaju napraviti je registrirati se kod svog prodajnog predstavnika za T-Mobile usluge. Na taj način poduzetnicima je olakšan pristup uslugama niže navedenih partnera dok istodobno štede kroz samo za njih definirane popuste:
- FINA – Korisnicima je omogućen pristup FINA-inom internetskom servisu pod nazivom info.BIZ uz pomoć kojeg korisnici mogu brzo i jednostavno doći do informacija o uspješnosti poslovanja i financijskome položaju poslovnih subjekata u Hrvatskoj. Riječ je o prvom i jedinom servisu koji na jednom mjestu sadrži informacije o više od 80.000 poslovnih subjekata. Na taj način, info.BIZ servis poduzetnicima omogućuje donošenje poslovnih odluka na temelju provjerenih i točnih informacija. Korisnici Full Business rješenja dobit će određeni broj besplatnih bodova koje mogu iskoristiti na usluge info.BIZ servisa.
- Zagrebačka banka – U želji da svojim klijentima poslovnim subjektima dodatno podignemo razinu kvalitete usluga i učinimo informacije o financijskim proizvodima još više dostupnima, Zagrebačka banka je sa zadovoljstvom prihvatila mogućnost sudjelovati na ovom iznimno korisnom projektu tvrtke T-Mobile, izjavio je Luka Tomašković, direktor Transakcijskih proizvoda u Zagrebačkoj banci. Ovim će korisnici sučelja biti u mogućnosti dodatno se informirati i prijaviti svoju želju u korištenju posebno smišljenih bankarskih proizvoda, specijaliziranih samo za potrebe obrtnika i poduzeća. Riječ je o uslugama Business to Government (B2G) s kojom u suradnji sa FINA-om Zagrebačka banka pruža još jednostavnije poslovanje sa državnom upravom i javnim službama te o bankarskoj usluzi m-zaba koja poslovnim subjektima putem mobitela pruža najjednostavniji i najbrži način financijskog poslovanja. Web sučelje bit će za Zagrebačku banku nadogradnja u komunikaciji između korisnika i pružavatelja usluga, a u cilju još boljeg i kvalitetnijeg odnosa na obostrano zadovoljstvo, naglašava ovom prilikom g. Tomašković.
- Časopis Poslovni Savjetnik će korisnicima pružati telefonske savjete iz područja prava, poreza i računovodstva, radnih odnosa i naknada te obrta.
Poslovni korisnici T-Mobilea imat će mogućnost pretplatiti se na časopis po povlaštenoj cijeni te u sklopu te cijene koristiti neograničen broj telefonskih konzultacija za vrijeme trajanja pretplate. Također, korisnicima je osiguran i samo njima namijenjen telefonski broj koji će biti u funkciji svakim radnim danom od 9 do 13 sati te je broj telefonskih poziva neograničen.
- Iskon će poslovnim korisnicima T-Mobilea omogućiti unajmljivanje web prostora (web hosting) po posebnim cijenama. Tako korisnici mogu odabrati jedan od tri paketa - Megaweb 50, 100 ili 200. Paketi uključuju mjesečni promet od 5, 10 ili 15 GB uz određeni diskovni prostor od 50, 100 ili 200 MB.
- Matica je tvrtka specijalizirana za brokerske usluge i savjetovanje u svim vrstama osiguranja. Koristeći usluge ove tvrtke, korisnik na jednom mjestu dobiva ponude i informacije od bilo koje osiguravateljske kuće u Hrvatskoj. Korisnici Full Business rješenja od tvrke Matica dobivat će besplatne savjete iz područja osiguranja.
„U T-Mobileu nastojimo graditi i njegovati odnose sa svakim korisnikom. Tako smo, u suradnji s tvrtkom Herus d.o.o, odlučili našim poslovnim korisnicima na jednom mjestu omogućiti pristup informacijama koje će im olakšati poslovanje, odnosno ponuditi brzo, jednostavno i povoljno rješenje iz određenih poslovnih područja. Sada svi T-Mobile poslovni korisnici mogu koristeći napredne tehnologije, jednostavno i brzo, doći do informacija važnih za poslovanje, a kojima su ranije mogli pristupiti tek uz znatno više uloženog vremena i novca.“, izjavio je Marko Dagelić, rukovoditelj u marketingu za poslovne korisnike T-Mobilea, prilikom uvođenja ovog jedinstvenog sučelja u T-Mobileovu ponudu.