Prihodi u porastu za 2,1%, T-Mobile ostvario više od 2,5 milijuna pretplatnika; snažan rast u području ADSL-a i MAXtv-a.
7. 8. 2008.
T-Hrvatski Telekom (Reuters: THTC.L, HT.ZA; Bloomberg: THTC LI, HRTA CZ), vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, objavljuje svoje nerevidirane rezultate poslovanja za šest mjeseci zaključno s 30. lipnja 2008.
Glavna obilježja Grupe
- Prihodi su se povećali za 2,1% na 4.193 milijuna kuna (577 milijuna eura) zahvaljujući povećanju internetskih i veleprodajnih usluga te usluga pokretne telefonije
- EBITDA se smanjila za 2,4% na 1.932 milijuna (266 milijuna eura) zbog povećanja troškova redovnog poslovanja; marža EBITDA-e iznosila je 46,1%.
- Neto dobit se smanjila za 15,6% na 1.125 milijuna kuna (155 milijuna eura), zbog smanjenja prihoda od ulaganja u HT Mostar u odnosu na prošlu godinu, koji je uključivao jednokratnu dobit. Bez tog jednokratnog efekta, neto dobit bi narasla za 2,3%.
- Neto novčani tok iz poslovnih aktivnosti povećao se za 2,4% na 1.038 milijuna kuna (143 milijuna eura).
- U svibnju je isplaćena dividenda u iznosu od 2.421 milijun kuna, što predstavlja omjer isplate od 100%
- Ponudom dionica u lipnju prijašnjim i sadašnjim zaposlenicima udio Vlade smanjen je na 5,2%
- Rješenje u vezi s pravima pristupa DTK-u (distributivna telekomunikacijska kanalizacija) u skladu s očekivanjima
- Smjernice za cjelokupnu 2008. godinu ostaju nepromijenjene
T-Mobile
- Prihodi su se povećali za 4,2% na 2.007 milijuna kuna (276 milijuna eura)
- Broj se pretplatnika povećao za 14,5% na 2.543.257
- Mjesečne minute korištenja povećale su se za 5,8% na 127,7 minuta po korisniku
- Od lipnja je na snazi ugovor o nacionalnom roamingu s društvom TELE2
T-Com
- Prihodi su stabilni i iznose 2.563 milijuna kuna (353 milijuna eura)
- Broj ADSL telefonskih linija povećao se za 45,4% na 402.880
- Broj pretplatnika MAXtv-a povećao se za 3,4 puta na 71.602
Ivica Mudrinić, predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor, izjavio je:
“Prva polovica 2008. godine bila je izvrsna za T-Hrvatski Telekom. Naša je strategija rezultirala stabilnim prihodom i zdravim maržama, te snažnim generiranjem gotovine. Naša usredotočenost na kvalitetu i konkurentne cijene pomogla je Grupi da zadrži vodeći položaj u svim segmentima tržišta, uz dobar rast pretplatnika u području pokretnih komunikacija i brzog interneta. Uvjereni smo da ćemo nastaviti s ostvarivanjem dobrih rezultata u 2008.”