25. 2. 2008.
Tijekom održavanja najvećeg svjetskog sajma telekomunikacija u Barceloni, GSMA Mobile World Congressa, tvrtka RIM koja je vlasnik BlackBerry branda, uručila je T-Mobile Hrvatska nagradu za najinovativniju marketinšku kampanju u 2007. godini.
Riječ je o kampanji u kojoj je glavni lik turistički poduzetnik Roko, koji u seriji spotova promovira uslugu Ured za van. Kampanju je za T-Mobile kreirala hrvatska marketinška agencija Digitel.
„Izuzetno smo ponosni što je upravo naša kampanja ocijenjena kao najkreativnija. Već u testnoj fazi ovaj je spot naišao je na izuzetno pozitivne kritike te je upravo Roko osvojio najviše simpatija! Zabavno, šaljivo, simpatično, ali prije svega jasno i razumljivo predstavljanje Ureda za van samo su neki od stavova ispitanih korisnika. Ova je nagrada potvrda ispravne odluke da promoviranju ove usluge pristupimo na drugačiji, inovativniji način“, izjavio je Johan Busé, član Uprave i glavni direktor za marketing T-Mobile Hrvatska, kome je nagradu uručio Dean Pacey, predsjednik Uprave RIM-a.
Inače, RIM posluje s oko 330 operatera unutar 130 zemalja svijeta, te stoga činjenica kako je upravo kampanja T-Mobile Hrvatska ocijenjena kao najinovativnija najbolje svjedoči o njenom uspjehu.
Kampanjom je predstavljena usluga Ured za van namijenjena malim poduzetnicima, a glavni akter u spotu je simpatičan turistički poduzetnik Roko kojem Ured za van olakšava svakodnevni posao te mu osigurava brzinu i učinkovitost.
Tijekom trajanja kampanje zapaženost spota nadmašila je sva očekivanja, a takva percepcija doprinijela je popularizaciji i uspjehu T-Mobileove usluge Ured za van.
Zanimljivo je i da je, donedavno relativno nepoznatog zadarskog glumca Duška Modrinića, koji je utjelovio lik Roka, suradnja s Digitelom i T-Mobileom učinila jednim od traženijih hrvatskih glumaca, koji je u posljednje vrijeme gostovao u nekoliko serija zabavnog karaktera.