T-HT Grupa teži postavljanju visokih standarda korporativne odgovornosti u svim segmentima poslovanja.

Naša je vizija biti kompanija koja potiče održivi razvoj, utvrđuje najbolju praksu u postavljanju standarda vrhunske komunikacije, potiče integraciju u društvo informacija i znanja te preuzima vodeću ulogu u prepoznavanju važnosti zaštite okoliša.

T-HT Grupa vjeruje da ugled bilo koje kompanije ne ovisi isključivo o kvaliteti, cijeni ili posebnosti njenih proizvoda i usluga. Jednako su važni i odnosi kompanije prema zaposlenicima, korisnicima, dobavljačima i investitorima kao i prema okolišu i široj društvenoj zajednici u kojoj posluje, a pozitivna interakcija sa svim dionicima čini okvir strategije društvene odgovornosti T-HT-a.

Ključna područja strategije društvene odgovornosti T-HT Grupe

Vrhunske mogućnosti komunikacije i povezivanja u privatnom životu i radu

Omogućavanje što bolje povezanosti u privatnom i poslovnom životu osnova je našeg poslovanja. Cilj nam je razvijati inovativna telekomunikacijska rješenja i nuditi usluge koje unaprjeđuju svakodnevicu kroz vrhunsku komunikaciju i povezivanje.

Integracija u društvo informacija i znanja

Cilj nam je osigurati što većem broju ljudi pristup telekomunikacijskim uslugama i integraciju u društvo znanja. Želimo omogućiti da napredne tehnologije budu dostupne svima, u svakom trenutku.

Stvaranje društva sa sniženim emisijama CO2

Jedan od naših ključnih ciljeva na području društvene odgovornosti je zaštita okoliša, odgovorno korištenje resursa i smanjenje emisija stakleničkih plinova.

Principi djelovanja društveno odgovornog ponašanja

Korporativne vrijednosti kojima se T-HT Grupa rukovodi u svakodnevnom radu su etično ponašanje, usmjerenost na korisnika, međusobno poštovanje, timski rad, postizanje što boljih rezultata na što djelotvorniji način, otvoreni dijalog i odgovornost prema svim dionicima te stvaranje okruženja u kojem se prepoznaju napori i cijene rezultati.

Poticanje dijaloga sa svim dionicima

T-HT Grupa čvrsto vjeruje u važnost otvorene i transparentne komunikacije sa svim svojim dionicima. Porast korištenja društvenih mreža kao novog kanala komuniciranja s ključnim javnostima obilježio je 2010. godinu te smo u listopadu na društvenim mrežama Facebook, Twitter, YouTube i Flickr predstavili nove kompanijske profile, na kojima svakodnevno komuniciramo s korisnicima, pružamo potporu u rješavanju poteškoća te dobivamo povratnu informaciju o proizvodima i uslugama koje nudimo.

Osobitu važnost ima transparentna komunikacija s investitorima temeljena na formiranju realne sliku o stanju i potencijalu kompanije koja pridonosi njezinoj fer valuaciji. Na 20. konferenciji Zagrebačke burze održanoj u listopadu 2010., T-HT-u je dodijeljena nagrada za najbolje odnose s ulagačima.

T-HT ne podržava financiranje političkih stranaka ili kampanja.

Kompanija pomaže inicijative koji se bave suzbijanjem korupcije i njenih posljedica, kao što je Transparency International.

Usklađenost poslovanja

Cjelokupno se poslovanje Grupe temelji na integritetu i usklađenosti, dakle na poštivanju zakona, normi, unutarnjih i vanjskih propisa. Odjel za usklađenost poslovanja utemeljen 2008. promovira etičko poslovanje, a krajem 2010. usvojena je antikorupcijska politika koja se učinkovito bavi pitanjima sukoba interesa i korupcije koja mogu nastati u poslovanju.

Kodeks ponašanja

Kodeks ponašanja T-HT-a postavlja jasne standarde poslovnoga ponašanja, a temelji se na najvišim etičkim načelima. Donesene su interne politike darivanja, uveden je proces godišnjeg planiranja aktivnosti, zasnovan na procjeni rizika (ne)usklađenosti po suvremenoj metodologiji koja omogućava rano otkrivanje neprimjerenog poslovnog ponašanja i primjerenu reakciju.

Certifikati

T-HT je 2007. godine pristupio UN-ovoj inicijativi Global Compact, koja podupire temeljne društvene vrijednosti unutar deset načela odgovornoga poslovanja. U 2010. T-HT Grupa redovito je izvještavala o provedbi ovih načela i upoznala javnost s inicijativama na polju ljudskih i radnih prava te suzbijanja korupcije.

Oekom research, agencija za istraživanje i analizu rejtinga korporativne odgovornosti i usklađenost s održivim razvojem, uvrstila je 2008. Hrvatski Telekom u Prime kategoriju kompanija.

U 2010. godini T-HT je drugu godinu zaredom uvršten u CEERIUS Sustainability Index za 2011., indeks održivosti Bečke burze za regiju srednje i istočne Europe koji uključuje dionice vodećih kompanija u pogledu socijalne i ekološke kvalitete, kao i ekonomskog učinka.

Preuzimamo odgovornost

Cilj nam je biti lider na području korporativne odgovornosti, stoga se obvezujemo raditi na održiv i odgovoran način u cijelom lancu stvaranja vrijednosti.
U svom poslovanju odgovorno djelujemo prema društvu i okolišu, prema našim zaposlenicima, korisnicima i dobavljačima.

Odgovornost prema društvu

T-HT Grupa redovito surađuje s obrazovnim, kulturnim, edukacijskim i znanstvenim ustanovama, s nevladinim organizacijama, posebice onima koje se brinu o osobama s posebnim potrebama i osobama u nepovoljnom položaju te s organizacijama koje promiču vrijednost civilnog društva.
Većina je projekata dugoročna, čime se osigurava njihova veća djelotvornost, a u mnoge od njih se osobno uključuju i zaposlenici kompanije te na taj način i kompanija i njezini zaposlenici izravno sudjeluju u projektima.

UNICEF

Prvi smo partner UNICEF-a u Hrvatskoj, a naše šestgodišnje partnerstvo u 2010. osnaženo je projektom "Stop nasilju među djecom". Ovaj projekt uključuje više od 280 škola diljem zemlje, a rezultati programa pokazuju da provedba izravno utječe na smanjenje nasilja u školama. Uz korporativnu donaciju, T-HT je slanjem uplatnica u svrhu donacije omogućio korisnicima svojih usluga da i sami pridonesu ovom vrijednom projektu UNICEF-a.

"Zajedno smo jači"

Donacijski projekt "Zajedno smo jači" u kojem su zaposlenici Hrvatskog Telekoma imali ključnu ulogu u predlaganju, selekciji i konačnom odabiru humanitarnih projekata kojima će kompanija dodijeliti donacije, proveden je 2010. petu godinu zaredom. Od 198 zaprimljenih prijava iz cijele Hrvatske odabrano je 27 projekata kojima su donirana sredstva u ukupnom iznosu od milijun kuna. Novčana sredstva darovana su nizu udruga i ustanova među kojima su medicinske ustanove te ustanove koje rade s osobama s invaliditetom, sa starijim osobama i djecom.

Donacija ustanovama hitne pomoći

Hrvatski Telekom je umjesto kupnje blagdanskih poklona, i 2010. poklonio financijska sredstva u vrijedne svrhe. Podršku službama hitne medicinske pomoći kompanija je započela 2006. godine vodeći se idejom da su brzina i efikasna komunikacija od ključne važnosti za spašavanje ljudskih života. Služba hitne pomoći odabrana je kao primatelj zbog njezinoga općeg značaja za društvo u cjelini te za pojedince, bez obzira na dob, spol, prebivalište ili društveni status. U 2010., sredstva u iznosu 800.000 kuna donirana su Županijskoj bolnici Čakovec, Hitnoj pomoći Pazin te domovima zdravlja Požeško-slavonske županije i Korčule. Od 2006. godine do danas, T-HT Grupa je ustanovama za hitnu medicinsku pomoć i domovima zdravlja diljem Hrvatske donirala gotovo 11 milijuna kuna.

060 brojevi - podrška humanitarnim akcijama

Od 2001. godine T-HT podupire velik broj inicijativa osiguravanjem humanitarnih telefonskih brojeva putem kojih se najšira javnost može uključiti I dati svoju podršku. Među ostalima, u 2010. na ovaj smo način pomogli udruzi Sve za nju, Centru za epilepsiju, udruzi O-Zona, udruzi Zajednički put te udruzi Nada Vrbovec da ostvare svoje ciljeve. U svim navedenim inicijativama T-HT se odrekao svoje dobiti te je prikupljeno više od 4 milijuna kuna za humanitarne svrhe.

Donacija tportala Autonomnoj ženskoj kući Zagreb

Prijetnja zatvaranjem najvećega zagrebačkog skloništa za zlostavljane žene potaknula je neka od najvećih imena hrvatske glazbene scene da svoj talent usmjere na prikupljanje financijskih sredstava za Autonomnu žensku kuću Zagreb. Njihovoj akciji pridružio se tportal donacijom od 100.000 kuna i pozivom svojim fanovima na društvenim mrežama da podrže inicijativu.

Društvo znanja

"Znanjem rastemo"

U rujnu 2010. godine u Zagrebu je po treći put organizirana T-HT-ova konferencija "Znanjem rastemo". Predstavljanjem vodećih svjetskih govornika, kompanija želi darivati znanje društvu, akademskoj i poslovnoj zajednici, zaposlenicima, korisnicima i medijima. Gosti predavači u 2010. godini bili su ugledni profesor Jeremy Rifkin, ekonomist, komentator društvenih zbivanja te osnivač i predsjednik Zaklade za praćenje ekonomskih trendova (Foundation on Economic Trends), te dr. Nicholas Christakis, liječnik i priznati stručnjak na području istraživanja osobnih i internetskih društvenih mreža te njihova utjecaja na stavove, ponašanje i emocije.

Potpora stručnim konferencijama

Usmjerenost Hrvatskog Telekoma na razvoj društva znanja također se ogleda i u potpori brojnim znanstvenim i stručnim okupljanjima, kao na primjer WinDaysima 2010., konferenciji MIPRO, natječaju Vidi Web Top 100, Combis konferenciji, međunarodnoj konferenciji Information Technology Interfaces ITI 2010, Cisco konferenciji, projektu Imagine Cup 2010, Telekom Areni te drugim događajima povezanim s telekomunikacijskim sektorom i njegovim zajednicama. Također, već petu godinu T-HT daje financijsku podršku Mediteranskom institutu za istraživanje života.
Osim financijske podrške, brojne domaće i međunarodne forume i konferencije pomogli smo dajući im na korištenje svoju infrastrukturu, tehničku podršku i opremu.

Suradnja s akademskom zajednicom

T-HT-ova dugoročna suradnja s Fakultetom elektrotehnike i računarstva (FER) započeta je u studenome 2006. potpisivanjem Okvirnog ugovora o suradnji na znanstveno-istraživačkoj i razvojnoj djelatnosti s ciljem promicanja prijenosa znanja i ideja između znanosti i gospodarstva.

Osim s FER-om, uspostavljena je i suradnja s Pravnim fakultetom u Zagrebu, a planirana je suradnja i s drugim fakultetima i sveučilištima, interesantnim kao potencijalnim izvorima kvalitetnih kadrova za kompaniju.

T-HT stipendija

Proširenjem nekadašnjeg T-Mobileova projekta, Grupa je raspisala natječaj za T-HT stipendiju. Među vrsnim kandidatima Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, Fakulteta elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu i Elektrotehničkog fakulteta u Osijeku, za stipendiranje je odabrano 11 studenata završnih godina koji, uz odlične rezultate tijekom studija, posjeduju najšire interese te su aktivno uključeni u razne sadržaje i aktivnosti.

Podrška Hrvatskom savezu informatičara

T-HT od 1997. godine kontinuirano surađuje sa Hrvatskim savezom informatičara (HSIN), pomažući organizaciju ljetnih i zimskih informatičkih škola, državnih natjecanja i informatičke smotre. Uz redovitu suradnju, u 2010. godini Hrvatski Telekom darivao je i učenike koji su nagrađeni na Srednjoeuropskoj informatičkoj olimpijadi i Međunarodnoj informatičkoj olimpijadi.

Umjetnost i kultura

Muzej suvremene umjetnosti

Hrvatski Telekom glavni je partner Muzeja suvremene umjetnosti (MSU) od 2007. godine. U sklopu partnerstva nastavljenog i tijekom 2010. godine promovirala se suvremena tehnologija u službi kulture, a također se realizirala i godišnja nagrada za najbolje djelo hrvatske suvremene umjetnosti. Osim financijske potpore, T-HT pruža podršku Muzeju kroz svoje telekomunikacijske usluge.

T-HTnagrada@msu.hr

Natječaj "T-HTnagrada@msu.hr" održan je treću godinu zaredom. T-HTnagrada@msu.hr je jedna od najprestižnijih godišnjih nagrada na polju suvremene umjetnosti u Hrvatskoj. Broj prijavljenih radova u 2010. nadmašio je ranije godine, a o najboljima je tradicionalno odlučio međunarodni žiri. Nagrađena djela i ove su godine otkupljena i uvrštena u T-HT zbirku koja je izložena u novoj zgradi Muzeja suvremene umjetnosti.

Kazališna događanja

T-HT je nastavio i višegodišnju tradiciju sponzoriranja hrvatskih narodnih kazališta u Osijeku, Splitu, Rijeci i Varaždinu te Gradskoga dramskog kazališta Gavella u Zagrebu. Sponzorstvom grada Varaždina podržane su manifestacije Špancirfest i Varaždinske barokne večeri. T-HT je također sponzorirao Riječke ljetne noći.

KulTurist

S projektom "KulTurist" T-Com je nastavio šestu godinu zaredom popularizirati i podupirati kulturna događaja u Hrvatskoj. Sezona 2010. započela je međunarodnim festivalom dokumentarnog filma ZagrebDox, a nastavila se Festivalom igranog filma u Puli, Vukovar film festivalom, Splitskim ljetom te predstavama Kazališta Ulysses.

Nagrada roman@tportal.hr

Treću je godinu zaredom tportal.hr raspisao natječaj za književnu nagradu roman@tportal.hr u vrijednosti od 100.000 kuna. Na natječaj za nagradu pristigle su 53 prijave, a glavnu nagradu je dobila Sibila Petlevski za roman „Vrijeme laži“.

Glazba

T-Mobile INmusic festival

T-Mobile je drugu godinu zaredom podržao INmusic festival, najveći hrvatski open-air festival na kojem je nastupilo više od četrdeset inozemnih i domaćih izvođača, na čak šest pozornica. Između ostalih, nastupili su Massive Attack, LCD Soundsystem, Billy Idol, Morcheeba, Alice in Chains, The Flaming Lips, Flogging Molly i mnogi drugi.
Engleski dnevnik The Times uvrstio je T-Mobile INmusic festival među 20 najboljih festivala u Europi.

Minival

Kroz projekt Minival T-HT četvrtu sezonu zaredom potiče talentirane izvođače s demo-scene. U sklopu Minivala održano je 11 koncerata diljem Hrvatske na kojima je nastupilo 29 izvođača. Pobjedniku smo osigurali snimanje profesionalnog videospota, emitiranje videospota na MTV-ju i nastup na T-Mobile INmusic festivalu.

Sport

HOO – Hrvatski olimpijski odbor

T-HT Grupa nastavila je višegodišnju suradnju s Hrvatskim olimpijskim odborom kao njegov glavni sponzor, povezujući tako vrijednosti T-HT-a s najboljom tradicijom Olimpijskih igara: poštenim natjecanjem i stalnim napornim radom na putu do izvrsnosti.
Također, dugogodišnji smo sponzor Sportskih igra mladih u sklopu kojih se u više od deset gradova održavaju turniri u raznim sportovima, s porukom protiv droge, alkohola i nasilja za zdrav život.

Volim nogomeT

T-Com je i u 2010. godini pružio podršku projektu "Volim NogomeT", kojim je osigurao pogodnije okruženje za razvoj nogometa kao najpopularnijega timskog sporta u Hrvatskoj. U okviru projekta, T-Com, uz višegodišnje sponzorstvo Prve hrvatske nogometne lige, sponzorira i hrvatsku nogometnu reprezentaciju.

Jedrenje

Osim sponzoriranja prestižne Uskršnje regate, T-Mobile je i osobni sponzor Ivana Kljakovića Gašpića – Bambija. Bambi je tijekom 2010. u klasi Finn osvojio brojne medalje na Europskom prvenstvu u Splitu te Svjetskim kupovima u Palma de Mallorci, Hyeresu, Medembliku te Kielu.

Odgovornost prema zaposlenicima

Jedno od primarnih načela kojima se Društvo u svome poslovanju rukovodi jest kontinuirano zadovoljstvo korisnika našim proizvodima i uslugama. Ispunjavanje ovog cilja zahtijeva predane zaposlenike koji stalno unaprjeđuju svoje znanje i podižu razinu stručnosti kako bi korisniku pružali najbolju uslugu.
Društvo razvija radno okruženje i uvjete u kojima su zaposlenici motivirani za optimalnu realizaciju vlastitih potencijala uz istovremeni razvoj osobne konkurentnosti. To je put na koji smo se obvezali i koji nam omogućuje ne samo da privučemo i zadržimo najbolje ljude, već i da postignemo dobre poslovne rezultate na etički način.

Integracija poslovanja i nove sinergije

Nakon pripajanja T-Mobilea T-HT-u, početkom 2010. imenovani su novi rukovoditelji za vođenje restrukturiranih organizacijskih jedinica. Program razvoja rukovoditelja izrađen je i proveden s ciljem izgradnje i unaprjeđenja osnovnih vještina upravljanja koje su potrebne u svakodnevnom radu, kao i osiguranja svih razina standarda u pogledu rukovoditeljskih kompetencija u kompaniji. U zadnjem tromjesečju 2010. uvedena je i provedena procjena menadžmenta i povratne informacije 360° kako bi se podržao razvoj menadžmenta u T-HT-u u skladu s dugoročnom strategijom i potrebama tržišta.
U svibnju 2010. završena je akvizicija Combisa, vodećega hrvatskog sistem integratora, koji broji 284 zaposlenika.
Na kraju godine Grupa je imala 6.322 zaposlenika, u usporedbi sa 6.044 u 2009.

Socijalno partnerstvo i novi Kolektivni ugovor

Godina 2010. bila je obilježena socijalnim partnerstvom, bez pokretanja programa zbrinjavanja viška radnika. Predstavnici poslodavca i sindikata potpisali su u prosincu 2010. novi Kolektivni ugovor za 2011. i 2012. godinu. Ugovor je potpisan nakon višemjesečnog pregovaračkog procesa koji je protekao u konstruktivnom ozračju i međusobnom uvažavanju pregovaračkih strana. I novi Kolektivni ugovor odražava kontinuitet visoke razine radničkih prava u T-HT-u te predstavlja izraz upravljanja poslovanjem prema potrebama budućnosti i razvoju tržišta u Hrvatskoj. Tijekom pregovaranja naglasak je stavljen na nadograđivanje sustava plaća i nagrađivanja prema učinku.

Promocija uslužne kulture u kompaniji

T-HT i dalje intenzivno promovira snažnu uslužnu kulturu u kompaniji na način da prepoznaje i nagrađuje izuzetne doprinose zaposlenika na ovom polju kroz kvartalni nagradni izbor „Uzor si Ti“.

Razvoj karijere

U 2010. godini je nastavljena T-HT-a inicijativa za razvoj profesionalne karijere i uveden je program sustavnog profesionalnog razvoja za najsloženije stručne funkcije u svim funkcionalnim područjima (program upravljanja karijerom RasT). Započela je i nova aktivnost razvoja usmjerena na internu razmjenu znanja kroz predavanja (Znanje četvrtkom). Zaposlenici imaju mogućnost ne samo sudjelovati u predavanjima, nego i pogledati video zapise na T-HT-ovom intranetu. Zaposlenici također mogu pristupiti posebno kreiranom edukacijskom sadržaju kroz inicijativu e-učenja.

Ravnoteža između posla i privatnog života

T-HT uvažava važnost ravnoteže između posla i privatnog života kroz brigu za zaposlenike, pružajući mogućnosti sporta i rekreacije, promoviranjem zdravlja, prevencijom bolesti i pružanjem potpore roditeljima. Ljudski resursi stalno razvijaju različite programe koji se bave svakodnevnim pitanjima važnim za naše zaposlenike, kao što su zdravlje, osobne financije itd.

Mišljenje naših zaposlenika je važno

Kvartalnim upitnikom spirit@telekom tijekom cijele godine ispituje se mišljenje zaposlenika, a Grupa na taj način dobiva vrijedne povratne informacije. U 2010. godini provedeno je i sveobuhvatno Istraživanje zadovoljstva zaposlenika kojem je cilj dobiti detaljnu sliku o glavnim pitanjima koja utječu na zadovoljstvo zaposlenika, a time i na njihovu predanost poslu. U okviru istraživanja, posebna pozornost posvećena je zadrvstvenim pitanjima kako bi se utvrdila područja u kojima su potrebna poboljšanja te poduzele mjere u cilju stvaranja stvaranja boljeg radnog okruženja.

Poslodavac prvog izbora

Prema izboru nezavisnog portala Moj Posao, T-HT je pet godina zaredom bio proglašen poslodavcem prvog izbora, a u 2010. prepoznat je kao poslodavac prvog izbora visokoobrazovanih ispitanika.

Odgovornost prema korisnicima

Briga za korisnike

Briga za korisnike i njihovo zadovoljstvo fokus su kontaktnog centra T-HT-a. Za sva pitanja ili podršku agenti su dostupni 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu, putem poziva, elektroničke pošte, pisane pošte i faksa. Kontaktni centar ima ključnu ulogu u njegovanju dobrih odnosa s korisnicima, osim pružanja informacija, također se prodaju proizvodi i usluge kreirane upravo prema individualnim potrebama korisnika.

Praćenje zadovoljstva korisnika

Kako bi se u potpunosti razumjele potrebe korisnika i ispunila njihova očekivanja, T-HT kontinuirano prati zadovoljstvo i vjernost korisnika s pomoću TRI*M metodologije. Sustavno i kontinuirano praćenje zadovoljstva korisnika je metoda kojom T-HT ispituje efikasnost poslovnih procesa unutar tvrtke i precizno utvrđuje dijelove određenih procesa koje treba unaprijediti kako bi se ispunila ili premašila očekivanja korisnika.

Odgovoran odnos prema korisnicima

T-HT odgovorno pristupa prilagođavanju usluga različitim potrebama korisnika o čemu svjedoče posebni popusti, pristup trgovinama osobama s invaliditetom, paketi za korisnike s niskim primanjima, prilagođene usluge za mlade, popusti za veterane-invalide Domovinskog rata, roditeljska zaštita na MAXtv-u, zaštita za korisnike interneta te razne opcije izdavanja računa kao što su web bill, glasovni račun i e-račun.
Također, T-HT se pridržava Kodeksa standarda u oglašavanju koji propisuje pravila i načela oglašavanja.

Napredne tehnologije dostupne svima

Kompanija kontinuirano razvija svoju fiksnu mrežu te, istodobno, ulaže i u mobilnu infrastrukturu – unaprijeđujući 2G i 3G mrežu kako bi širila dostupnost širokopojasnih usluga. U 2010. T-HT je započeo testirati napredne tehnologije kao što je LTE koji će omogućiti veće brzine prijenosa podataka, konvergenciju i korištenje naprednih aplikacija na mobilnim uređajima.
Grupa ulaže u infrastrukturu, ali i u razvoj platformi za nove usluge na području cijele Hrvatske, poput platforme za MAXtv putem satelita.
Lansiranjem MAXtv-a putem satelita, najpopularniji paket digitalne televizije postao je dostupan korisnicima na čitavom teritoriju Hrvatske, uključujući manje, ruralne sredine ili udaljene otoke.

Odgovornost prema dobavljačima

T-HT primjenjuje Program održive nabave kojim se unutar cjelokupne Grupe kupuju proizvodi i usluge. Grupa kontinuirano nastoji iskoristiti najbolju vrijednost za uloženi novac, uzimajući u obzir parametre kao što su cijena, kvaliteta, dostupnost i funkcionalnost, utjecaj proizvoda i/ili usluge na okoliš, društveni aspekti, uvjeti rada i ljudska prava. Program održive nabave uključuje upravljanje opskrbnim lancem u pogledu socijalnih i ekoloških rizika te mogućnosti da se ostvari dugoročna korist za tvrtku, odabir dobavljača u skladu sa zajedničkim i jasno definiranim minimalnim standardima (uključujući socijalnu povelju ili konvencije Međunarodne organizacije rada), te redovite provjere kojima se osigurava sukladnost u poslovanju.

Upitnik za dobavljače

Putem Upitnika o održivom poslovanju koji ispunjavaju dobavljači upoznajemo njihove politike održivog poslovanja koje svakodnevno prakticiraju te ispitujemo poštuje li dobavljač osnovne etičke principe poslovanja.

Odgovornost prema okolišu

T-HT Grupa sustavno djeluje na području zaštite okoliša, nastojeći smanjiti vlastiti utjecaj na okoliš u interesu budućih generacija. Naš je pristup zaštiti okoliša proaktivan. Pravne propise smatramo minimalnim zahtjevima koje često uvelike nadilazimo. Naša politika nabave usmjerena je ka ciljevima zaštite okoliša, a ti ciljevi utječu i na naše ponašanje prema ugovornim partnerima. Nastojimo pronaći rješenja za svoje proizvode i usluge koje štede energiju i prirodne resurse. Svoje zaposlenike aktivno uključujemo u mjere zaštite okoliša, a opću javnost i zainteresirane strane informiramo o svojim aktivnostima uz promoviranje konstruktivnog dijaloga.

Pošumljavanje opožarenih područja

Nastojanja T-HT Grupe da pridonese zaštiti okoliša i ekologiji nastavljena su u 2010. i izravnim ulaganjem u pošumljavanje opožarenih područja. Ovim donatorskim projektom mladim se biljkama zasadilo ukupno dvadeset hektara šumskoga područja koje je proteklih godina izgorjelo u ljetnim šumskim požarima na području šumarija Benkovac, Hvar, Makarska i Metković. Projekt je započet u lipnju, upravo početkom sezone visokoga rizika od požara, kako bi se skrenula pozornost javnosti na zaštitu od požara.

Certifikati za okoliš

U 2010. godini u T-HT Grupi je izvršena neovisna procjena na temelju koje je Grupa u lipnju certificirana prema ISO 14001 standardu za upravljanje okolišem i na taj način postala prvi telekomunikacijski operator s ovim priznanjem u Hrvatskoj. T-HT Grupa je također dobila certifikat za okoliš IQNeta (International Quality Network), nastavljajući time dobru praksu T-Mobilea, koji je certificiran 2002. godine.
T-HT je pristupio UN-ovoj inicijativi Global Compact, koja podupire temeljne društvene vrijednosti unutar deset načela odgovornoga poslovanja, uključujući zaštitu okoliša.
T-HT je i član Udruge europskih telekomunikacijskih operatora (ETNO) te potpisnik Povelje o zaštiti okoliša i Povelje o održivom razvoju.

Aktivnosti u području zaštite okoliša

T-HT je u 2010. godini intenzivirao aktivnosti u području zaštite okoliša. Posebna pozornost posvećena je smanjenju potrošnje električne energije kroz optimizaciju sustava napajanja i klimatizacije, te maksimalno učinkovito korištenje IT resursa i uredske opreme. T-HT je tijekom 2010. povećao broj obnovljivih izvora energije koje koristi i zamijenio dio voznog parka vozilima s nižim faktorom emisije CO2/km i automobilima na plinski pogon.
U cilju promicanja zaštite klime i ozonskog omotača, T-HT je zamijenio klimatizacijske sustave starije generacije novim i učinkovitijim sustavima koji ne koriste tvari štetne za okoliš. Izvršena je i zamjena nekoliko kotlovnica sustavima koji koriste ekološki prihvatljivo gorivo.
T-HT je također započeo obnovu nekretnina u vlasništvu, primjenjujući načela zelene gradnje.
Grupa je istodobno uvela programe edukacije iz područja zaštite okoliša za zaposlenike kako bi potaknula ekološki odgovorno ponašanje.

Ekološko zbrinjavanje rabljenih mobilnih uređaja

U svibnju i lipnju 2010. T-HT je organizirao akciju ekološki prihvatljivog zbrinjavanja rabljenih mobilnih uređaja u kojoj je prikupljeno više od 20.000 mobilnih uređaja, baterija i ostalog pribora. T-HT je od 2005. godine, kada je započeo ovu inicijativu, pomogao u zbrinjavanju više od 100.000 mobilnih telefona.

E-poslovanje

S ciljem racionalnijeg upravljanja potrošnjom resursa, T-HT se u 2010. godini posebno usredotočio na promoviranje e-poslovanja i ponudio svojim korisnicima web bill (detaljan ispis telefonskog računa putem interneta) i e-račun.

Odgovorno poslovanje u povezanim društvima

Combis

Combis veliku pozornost posvećuje dobrobiti svojih korisnika i djelatnika, ali i šire društvene sredine, posebice u segmentima obrazovanja, sporta i umjetnosti.
Na području obrazovanja, donacijom informatičke opreme Combis je pomogao osnovnim školama "Slavko Kolar" i "Nikola Kvaternik", a tvrtka je svoje donacijsko djelovanje proširila i na kulturu pomogavši ostvarenje dvije međunarodne izložbe Galerije Galženica u Velikoj Gorici.
Combis je donacijama podržao i manje sportske klubove, Hrvatski akademski košarkaški klub "Mladost" te Klub sinkroniziranog klizanja "Zagrebačke pahuljice". Nadalje, Combis je bio i sponzor ovogodišnjega Hanžekovićevog memorijala, zagrebačkoga međunarodnoga atletskog mitinga.
Na području medicine i zdravlja, Combis je donirao informatičku opremu i tehničku podršku za potrebe Trećeg kongresa kirurga Srednje Europe koji se održao u Dubrovniku te je financijski potpomogao Hrvatsku udrugu medicinskih sestara (HUMS).
Combis tradicionalno podržava i strukovna događanja te je sponzorskim aktivnostima podržao partnerske konferencije Cisco Expo, WinDays konferenciju, IBM Forum te Oracle The Information Age.
Combis konferencija četvrtu je godinu zaredom okupila ICT stručnjake iz cijele regije s krovnom temom “Istraživanje. Inovacije. ICT”, a naglasak je bio na najnovijim tehnološkim trendovima koji mogu potaknuti nove poslovne prilike i uspjehe.

Iskon

Iskon je tijekom 2010. podržao više projekata od društvenog značaja, što je u skladu s Iskonovom korporativnom kulturom te ukupnom poslovnom strategijom.
Među njima je najznačajniji Motovun film festival koji se ove godine održao dvanaesti put. Iskon je drugu godinu zaredom bio službeni sponzor telekomunikacijskih usluga i Online nagrade za najbolji kratki film.
Iskon je među prvima prepoznao i podržao projekt Muzej ulične umjetnosti koji je imao za cilj kroz ponovno oslikavanje Branimirove ulice u Zagrebu oživjeti uličnu umjetnost u Hrvatskoj.
Iskon surađuje i s novootvorenim Muzejom prekinutih veza, prvim privatnim muzejom u Zagrebu koji je nakon uspješnih gostovanja u Americi, Europi i Africi dobio svoj prostor u srcu Zagreba.
Po prvi put ove godine Iskon je sponzorirao Atlantis festival. Riječ je o relativno mladom festivalu koji je pokrenut prije četiri godine u Splitu, a predstavlja spoj kulture, sporta i glazbe koji privlači mahom mladu publiku.
Dugi niz godina Iskon podržava Festival svjetskog kazališta, a ove godine sponzorirao je i Nu:Write festival koji je u Zagrebu okupio najatraktivnije britanske kazališne trupe i predstavnike nove britanske drame.
Kao sponzor telekomunikacijskih usluga Iskon je u 2010. podržao koncerte Metallice i Seala, te konceptualnu izložbu GaGaizam povodom koncerta Lady Gage u Zagrebu. U svijetu sporta, Iskon je dugogodišnji partner hrvatske nogometne reprezentacije i pokrovitelj kluba navijača Uvijek vjerni kao i stolnoteniskog kluba HASTK Mladost Iskon. Iskon je u 2010. drugu godinu zaredom bio službeni sponzor telekomunikacijskih usluga na ATP Zagreb Indoors i Zagreb Open teniskim turnirima.